پوهنتون کاردان تفاهم نامه همکاری را با اجتماع متفکران جوان و نسل مثبت امضا کرد

پوهنتون کاردان روز پنجشنبه ‍۱۵ عقرب ۱۳۹۹، دو تفاهم نامه جداگانه را با اجتماع متفکران جوان و نسل مثبت YTS امضا کرد.

هدف از امضای این تفاهم نامه ها، گسترش همکاری‌های پوهنتون کاردان با سازمان‌های ملی و بین المللی به منظور نهادینه سازی اهداف توسعه پایدار سازمان ملل، به ویژه هدف چهارم: آموزش با کیفیت و هدف هفدهم مشارکت برای تمام اهداف در افغانستان است.

اجتماع متفکران جوان یک نهادی مستقل است که در بخش توسعه رهبری و ظرفیت سازی جوانان فعالیت دارد. این نهاد روی مشارکت جوانان در یادگیری و استفاده از مهارت‌های آنها، تامین فکری و پیشگویی کار می‌کنند. اجتماع متفکران جوان شبکه‌های جوانان را برای تبادل نظر، دانش و مشورت در آن سوی مرزها و مبدل شدن به یک شهروند با مسوولیت جهانی ایجاد می‌نماید.

میرویس نهضت رییس اجراییه پوهنتون کاردان گفت: «همکاری با شرکای ملی و بین المللی در صدر پلان استراتژیک پوهنتون کاردان قرار دارد. این کار به ما کمک می‌کند تا روی دیدگاه تعالی و چارچوب همکاری متمرکز شویم که در دستیابی به اهداف پوهنتون کاردان بسا کارآمد، فراگیر و موثر می‌‌باشد.»

پوهنتون کاردان با شرکای ملی و بین المللی در بخش توسعه پایدار همکاری می‌کند تا پایداری را در بخش‌ها آموزشی، تحقیقات و فعالیت‌های خویش یکجا بسازد و در عین حال آگاهی عمومی را درباره اهمیت پایداری در ابتکارات مشارکت عمومی افزایش دهد.

برای دریافت معلومات در مورد برنامه‌های اهداف توسعه پایدار پوهنتون کاردان به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.kardan.edu.af/sustainability