پوهنتون کاردان از محصلانِ ممتاز سمستر خزانی ۱۴۰۲ خویش تقدیر کرد

پوهنتون کاردان؛ الیوم شنبه، ۱۱ حمل سال روان خورشیدی از آنعده محصلان که در جریان سمستر خزانی ۱۴۰۲ از خود لیاقت و شایستگی نشان داده و بلند‌ترین نمرات را ‌اخذ کرده بودند، در طی یک محفلی با حضور معاون علمی پوهنتون کاردان، آمرانِ دیپارتمنت‌ها، استادان و محصلانِ ممتاز قدر‌دانی کرد.
این برنامه در تالار کنفرانس‌های پوهنتون کادران واقع شعبه پروان‌دو برگزار گردید و جایزه محصلِ ممتاز به ۱۸ تن از محصلان در برنامه‌های لیسانس و ماستری، اهداء گردید. از مجموع این محصلان به تعداد ۱۲ تن آنها از برنامه‌های لیسانس و یک محصل از برنامه ماستری در اداره و تجارت، بورسیه مبنی بر شایستگی پوهنتون کاردان را از آن خود کردند. این بورسیه که مجموع ۳۰ در صد از فیس قابل پرداخت یک سمستر را شامل می‌شود، به محصلانی تفویض می‌گردد که در جریان سمستر بلند‌ترین حد اوسط نمرات (4GPA) را تکمیل کرده باشند.
در این برنامه، خواجه جمشید صدیقی معاون علمی پوهنتون کاردان، ضمن تحسین از تلاش‌ها و زحمات این محصلان، آنها را به ایجاد خلاقیت‌ها و کارآفرینی به منظور بکارگیری آنچه را که به عنوان دانش تیوری (نظری) می‌آموزند، فراخواند. و نیز گفت: «جای بسا خرسندی‌ست که پوهنتون کاردان به عنوان معتبرترین پوهنتون افغانستان از آغاز تا ختم سمستر خزانی ۱۴۰۲ به تعداد ۱۶۰ برنامه خارج نصابی را به منظور ارتقاع ظرفیت علمی و عملی محصلان خویش دایر کرده است و پوهنتون کاردان را مصمم بر گرامی‌داشتن ارزش‌های علمی و آنچه را به عنوان معتبرترین پوهنتون افغانستان بر آن تعهد نموده است، می‌دانیم.»
سید ظهور هاشمی محصل سمستر پنجم اداره و تجارت پوهنتون کاردان، یکی از محصلان ممتاز و حائز این بورسیه گفت: « من از دریافت این جایزه برای نخستین بار احساس افتخار می‌کنم و سپاس‌گزار پوهنتون کاردان و استادان خود استم. به دوستان دانشجوی خود باید بگویم که به یاد داشته باشید؛ زحمت و کوشش واقعاً نتیجه می دهد و به تلاش برای برتری در هر کاری که انجام می دهید ادامه دهید!»

پوهنتون کاردان خرسند است که همواره سعی کرده است تا با تدویر همچو برنامه‌ها در پایان هر سمستر از زحمات و تلاش محصلانِ ممتازتقدیر کرده و فرصتی را برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها بیافریند.