برندگان پنجمین دور برنامه رقابتی «چهل بهترین زیر سن چهل» انتخاب شد

پوهنتون کاردان خرسند است که نام چهل چهره برتر از پنجمین دور برنامه رقابتی «چهل بهترین زیر سن چهل» را اعلام کرد. در برنامه که به تاریخ ۱۰ عقرب سال روان خورشیدی، با حضور میرویس نهضت رییس اجراییه پوهنتون کاردان و برنده‌گان جایزه چهل بهترین زیر سن چهل برگزار شد، آقای نهضت پیرامون اهمیت این جایزه و مراحل گزینش این چهل چهره برتر صحبت کرد.

هدف از تدویر این گردهمایی، معرفی و آشنایی این چهل چهره برتر، اهمیت این جایزه، کارکردهای برندگان و و پروسه گزینش چهل بهترین زیر سن چهل پوهنتون کاردان بود.
آقای نهضت گفت: «بیش از٢٥٠ تن در این رقابت اشتراک کرده بودند که پس از چند ماه پنل های که با رهبری پوهنتون کاردان، رییس های پوهنځی‌ها و امران دیپارتمنت‌ ها داشتیم، برای تمام اشتراک کنندگان از ۱ تا ۱۰ نمبر داده شد. شما بلند ترین نمرات را اخذ کردید و منحیث برندگان این دور رقابت جایزه چهل بهترین زیر سن چهل شناخته شدید.»

در ادامه آقای نهضت خطاب به برندهگان اظهار داشت که شما افتخار این را دارید از یک پروسه شفاف رقابتی کامیاب شدید و معیار اساسی ما برای این دور که همانا تاثیرگذاری مثبت در جامعه بود، را کسب کرده اید.
داکتر مرسل عبادی یک ‌تن از برندگان این جایزه چنین گفت: «خرسند استم که برنده‌ جایزه چهل بهترین زیر سن چهل شناخته شدیم و این باعث شد که اعتماد به نفس‌ا‌م بیشتر شود و بیشتر از قبل تلاش کنم و یک فرد مثبت در جامعه باشم.»

پوهنتون کاردان متعهد به نهادینه سازی اهداف توسعه پایدار در پوهنتون کاردان و جامعه به ویژه هدف چهارم: آموزش با کیفیت بوده و از پنج سال بدینسو برنامه رقابتی «چهل بهترین زیر سن چهل» را راه اندازی می‌کند تا چهل چهره برتر از جمع محصلان و فارغان پوهنتون کاردان که کارکرد های شان تاثیر مثبت در جامعه داشته است را معرفی کند. قرار است امسال از برند‌گان دور پنجم این رقابت تقدیر به عمل آید.

اطلاعات بیشتر در مورد دفتر توسعه پایدار پوهنتون کاردان را را در لینک زیر در یابید: https://kardan.edu.af/sustainability/