کتابخانه پوهنتون کاردان مناظره میان پوهنتون‌ها را برگزار کرد

کتابخانه پوهنتون کاردان به روز پنج‌شنبه ۱۵ عقرب سال روان، میزبان رقابت مناظره میان چهار پوهنتون شهر کابل که در مورد اهمیت و موثریت کتابخانه‌های دیجیتالی و سنتی برگزار می‌شد، بود.

هدف از برگزاری این مناظره، ترویج فرهنگ مناظره، استدلال، تفکر انتقادی و سخنرانی عمومی بود. هم‌چنان این برنامه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و الهام بخشیدن به نسل جوان با استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و سنتی تدویر شد.

در این مناظره پوهنتون کاردان، آمریکایی افغانستان AUAF ، کابل و کاروان اشتراک کرده بودند که حسینه نصری و محمد ادریس قادری به ترتیب نماینده‌های پوهنتون کاردان، نکهت صادق و امید صالحی از پوهنتون امریکایی، حسینه وردک و محبوب الله وفا از پوهنتون کابل و حبیب اوریا و نرگس الکوزی از پوهنتون کاروان بودند. تیم‌های شرکت کننده در مورد نکات مثبت و منفی کتابخانه دیجیتالی و کتابخانه سنتی بحث کردند که در نتیجه تیم پوهنتون کاردان برنده مناظره و تیم پوهنتون کابل جوایزه بهترین سخنران را بدست آورد.

پوهنتون کاردان برای دست یابی و نهادینه سازی اهداف توسعه پایدار، به طور مداوم تلاش می‌کند تا رقابت‌های مناظره و فرصت‌های کار عملی را برای محصلان فراهم بسازد.

برای دریافت معلومات بیشتر در مورد برنامه‌های توسعه پایدار پوهنتون کاردان به لینک زیر مراجعه کنید: www.kardan.edu.af/sustainability