دیدار محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون کاردان از تلویزیون آٰرزو

محصلان سمسترهای اول، دوم و سوم دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون کاردان، به روز چهارشنبه ۲۸ میزان سال روان در یک سیرعلمی از تلویزیون آرزو در کابل دیدار کردند.

در این سیر علمی که به همراهی میر محمد صدیق ذلیق آمر دیپارتمنت و نورالله بابکرخیل استاد دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون کاردان به تلویزیون آرزو راه اندازی شده بود، محصلان با مراحل تولید برنامه‌های تلویزیونی، نشرات تلویزیون و چگونگی اجرای دوبله در تلویزیون آشنا شدند.

در همین حال رامین اسلمی، مجری و تولید کننده برنامه های اجتماعی تلویزیون آرزو به محصلان شیوه اجرا و تهیه یک برنامه اجتماعی را تشریح کرد و به پرسش‌های محصلان نیز پاسخ داد.

افزون بر این، مبصر معروف یکی از مجریان برنامه‌های سیاسی تلویزیون آرزو در زمینه چگونگی اجرای یک برنامه سیاسی به محصلان معلومات ارایه کرد. شماری از مسوولان تلویزیون آرزو راه اندازی سیرهای علمی را در جریان تحصیل برای محصلان سودمند عنوان کردند.

رامین صدیقی یکی از محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات عامه گفت: «برگزاری چنین سیرهای عملی برای محصلان بسیار مفید واقع می‌شود، برای ما انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود که استعداد محصلان رشد کند.»

حسنا لطیفی یکی دیگر از محصلان ابراز داشت که وقتی ما از رسانه‌ها دیدار می‌کنیم، می‌بینیم در یک تلویزیون چگونه برنامه‌ها پیش می رود. موضوعات درسی که به گونه نظری در صنف خواندیم در عمل می‌بینیم و برای ما بسیار مفید می‌باشد.

همچنان، برخی از محصلان از راه اندازی این سیر علمی ابراز خرسندی کرده و همچو برنامه‌ها را برای شناخت بهتر محصلان از محیط رسانه مفید خواندند. دیپارتمنت ژورنالیزم پوهنتون کاردان همواره در تلاش است تا زمینه بیشتر سیرهای علمی را برای محصلان فراهم کند تا دروس شان را به گونه‌‌‌‌‌‌‌ی نظری و عملی فرا گیرند.