اهدای ۷۰۰ بورسیه تحصیلی از سوی پوهنتون کاردان برای محصلان جدید

پوهنتون کاردان با در نظرداشت شرایط فعلی اقتصادی در کشور، برای متقاضیانی که امتحان کانکور دولتی را سپری کرده‌اند و از سوی وزارت تحصیلات عالی به پوهنتون‌های خصوصی معرفی شده‌اند، ۷۰۰ بورسیه تحصیلی را مدنظر گرفته است که شامل کمک مالی ۳۰ درصدی، ۵۰ درصدی و ۷۰ درصدی برای تمام دوره تحصیلی شان، می‌شود. این کمک‌ها مجموعاً به ۱۴۷ میلیون افغانی می‌رسد و واجدین شرایط می‌توانند پس از اخذ داخله در پوهنتون کاردان، با توجه به میزان نیازمندی شان، از آن مستفید شوند. علاوه بر این، برای پنج محصل نظر به میزان نیازمندی شان، بورسیه کامل که برای تمام دوره تحصیلی شان مدار اعتبار می‌باشد، نیز اعطا خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط پس از اخذ داخله، می‌توانند با  مراجعه به دفتر بورسیه‌ها و کمک‌های مالی ما در شعبه پروان دو، فورم مربوطه را خانه‌پُری کنند. کمیته باصلاحیت و مؤظف تمامی فورم‌های درخواستی محصلان را بررسی کرده و مطابق آن تصمیم خواهد گرفت تا چند درصد کمک مالی را برای شان درنظر بگیرد. برای محصلانی که در امتحان کانکور دولتی اشتراک نکرده‌اند، اما امتحان کانکور پوهنتون کاردان را سپری کرده‌اند و یا می‌خواهند در امتحان متفرقه این پوهنتون اشتراک کنند، نیز کمک مالی ویژه مدنظر گرفته شده‌است. این کمک مالی نظر به نیازمندی محصلان و بودجه کمک مالی پوهنتون کاردان برای سمستر خزانی ۱۴۰۰، برای واجدین شرایط اعطا خواهد شد.

افزون بر این، محصلان می‌توانند پس از آغاز تحصیلات شان در پوهنتون کاردان از شماری از بورسیه‌ها و کمک‌های مالی نظر به شایستگی و درصدی نمرات شان، نیز مستفید گردند. اگر خواهان فراگیری برنامه‌های لیسانس پوهنتون کاردان هستید و می‌خواهید از این فرصت استثنایی تحصیلی با کمک مالی ویژه مستفید شوید، پس هم‌اکنون به شعبه تایمنی ما جهت ثبت نام، مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق kardan.edu.af/apply، ثبت‌نام کنید.

برای معلومات بیشتر به یکی از شماره‌های ۰۷۷۷۵۲۸۳۸۳ و یا ۰۷۹۹۵۲۸۳۸۳ به تماس شوید. شما می‌توانید از طریق شماره وتساپ ۰۷۸۸۵۳۸۳۸۳ نیز پیام تان را برای ما ارسال کنید.