دیپارتمنت اداره تجارت سمینار آنلاین را در مورد بهترین روش‌های مدیریتی در جریان همه گیری بیماری کرونا برگزار کرد

دیپارتمنت اداره تجارت پوهنتون کاردان به روز پنج‌شنبه، ۲۴ سرطان سال روان خورشید، سمینار مجازی را پیرامون «بهترین روش‌های مدیریت در جریان همه گیر بیماری کرونا» با استفاده از نرم افزار زوم برای محصلان این دیپارتمنت، به عنوان بخشی از تعهد خویش برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد به ویژه هدف چهارم: آموزش باکیفیت و هدف هفدهم: مشارکت برای دستیابی اهداف، راه‌اندازی کرد.

آقای محمد علی، مدیر برنامه‌‎های پوهنتون ملی علوم و فناوری (NUST) و فرد مسلکی در زمینه مدیریت استراتژیک منابع بشری، مهمان سمینار و مصباح الدین بابکرخیل، استاد دیپارتمنت اداره تجارت میزبان جلسه بود. در این سمینار، شرکت کنندگان با جدید ترین و بهترین شیوه‎های مدیریت سازمان‌ها با تمرکز ویژه بر جریان همه گیری بیماری کووید ۱۹، آشنا شدند. در جریان سمینار محصلان توانستند پرسش‌های خویش در مورد موضوع برنامه مطرح کرده و اطلاعات لازم را در مورد استفاده موثر و مفید از منابع توسط سازمان‌ها در جریان این همه‌ گیری، دریافت کردند.

آقای محمد علی از عمل‌کرد و سهیم گیری محصلان در جریان برنامه و آزمایش سطح دانش شان قدردانی کرد و گفت: «من خوشحالم که سمیناری را به محصلان با استعدادی پوهنتون کاردان ارایه کردم. این نشان دهنده تلاش استادان مجرب و استفاده از بهترین روش‌های مدیریتی در پوهنتون کاردان است.»

در پایان سمینار، محصلان نظرات خود را در مورد اثر بخشی جلسه به اشتراک گذاشته و اظهار داشتند که موضوع‌های مفید را در مورد روش‌های مدیریت سازمانی آموخته اند. هم‌چنان آقای مصباح الدین، میزبان برنامه، سخنان پایانی خود را با ارزیابی از تلاش‌های آقای محمد علی و مشارکت فعال محصلان در سمینار به اشتراک گذاشت.

مدرک لیسانس پوهنتون کاردان در رشته اداره تجارت، شما را با بینش علمی، فراست عملی و مهارت‌های مسلکی تقویت و معرفی نموده زمینه را برای دریافت کسب و کار دلخواه تان مساعد می‌سازد. فارغان رشته اداره تجارت پوهنتون کاردان توانسته اند با آموخته‌ها و اندوخته‌های شان، شرکت‌های خصوصی ایجاد کرده، به تحصیلات عالی به سطح ماستری و دوکتورا بپردازند یا نهادهای بزرگ ملی و بین الملی را مدیریت کنند.

اگر شما هم علاقه‌مند تحصیل در رشته اداره تجارت در پوهنتون کاردان هستید، همین اکنون به صورت آنلاین ثبت نام کنید: kardan.edu.af/apply

برای معلومات مزید در مورد رشته اداره تجارت:       

https://kardan.edu.af/dr/Academics/bba.aspx