دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان رقابتی را پیرامون احکام ماه رمضان راه‌اندازی کرد

دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان به ادامه سلسله رقابت‌های سالانه رمضان، به روز پنج‌شنبه، ۲۶ حمل سال روان خورشیدی، رقابتی را پیرامون احکام ماه مبارک رمضان میان محصلان دیپارتمنت‌های مختلف این پوهنتون در تالار کنفرانس‌های شعبه تایمنی برگزار کرد.

در این رقابت، از محصلان در مورد کتاب «۷۰ پرسش و پاسخ» نوشته‌ی محمد بن صالح المنجد، سوال پرسیده شد و از میان ۱۲۰ محصل که برای رقابت ثبت نام کرده بودند، ۲۰ محصل از دیپارتمنت‌های مختلف برای مرحله نهایی رقابت انتخاب شدند. پس از یک رقابت پر چالش، محصلان دیپارتمنت اداره تجارت برنده مقام اول انتخاب شدند و مبلغ ۱۲۰۰۰ افغانی پاداش از طرف پوهنتون دریافت کردند. به همین ترتیب محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول و علوم سیاسی و روابط بین‌الملل مقام‌های دوم و سوم را در زمینه مطالعات اسلامی کسب کردند.

قیس محمدی، آمر دیپارتمنت اقتصاد گفت: «راه‌اندازی چنین رقابت‌ها به محصلان کمک می‌کند تا مطالعات اسلامی خود را بیشتر ساخته و در فضای علمی با یکدیگر رقابت کنند.»

دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان نصاب درسی جامع را برای محصلان خویش ارایه می نماید تا محصلان بتوانند دانش و مهارت‌های خود را از طریق مضامین اساسی، تخصصی و عمومی ارتقا بخشند. در همین حال، محصلان فرصت می‌داشته باشند که در رقابت‌ها و برنامه‌های متنوع خارج از نصاب پوهنتون کاردان اشتراک نمایند.

برای معلومات مزید در مورد رشته اقتصاد پوهنتون کاردان از لینک زیر دیدن کنید: kardan.edu.af/Academics/bsc