اعضای برنامه رهبران نوظهور (ELP) از پرورشگاه امام بخاری بازدید نمودند


اعضای برنامه رهبران نو ظهور به تاریخ 12 جدی 1398 به منظور آشنایی با مدیریت این نهاد و همچنان همدلی با کودکان که اکثرا مورد توجه جامعه قرار نمی گیرند، از پرورشگاه امام بخاری بازدید کردند.

در این بازدید، رهبری پرورشگاه امام بخاری پیرامون مدیریت، عملکرد کلی این نهاد و چگونگی رسیدگی به نیاز های شخصی، بهداشتی و درمانی صد ها کودک و نوجوان که در این پرورشگاه زندگی می کنند، معلومات کلی برای بازدید کنندگان ارایه کرد.

همزمان با این، کودکان داستان های زندگی شان را تعریف کردند و اعضای برنامه رهبران نو ظهور در مورد امید داشتن به زندگی و تلاش برای آینده ای روشن صحبت کردند. همچنان به کودکان انگیزه دادند تا اعتماد به نفس قوی داشته باشند و با عزم و اراده محکم با جهان روبرو شوند.

ځلاندا علیزی یک تن از اعضای برنامه رهبران نو ظهور پوهنتون کاردان این چنین گفت: «من هرگز در زندگی مانند امروز احساساتی نشده بودم، می توانستم غم، اندوه، افکار ناراحت کننده و امید برای فراهم ساختن یک زندگی خوب در آینده را، در چشمان این کودکان ببینم».

صابر مرادی عضو دیگر برنامه رهبران نو ظهور افزود: «می‌خواهم از پوهنتون کاردان و تیم که این برنامه را برگزار کرده است سپاسگزاری کنم و به همکارانم پیشنهاد می کنم که برنامه های بیشتری را در این زمینه برگزار کنند تا تاثیر مثبت بر این طبقه از جامعه داشته باشیم».

هدف از بازدید از پرورشگاه امام بخاری بیشتر در مورد همدلی و مراقبت از کودکان بود همچنان در این دیدار برخی از کودکان داستان های چگونگی گم شدن والدین شان را نیز تعریف کردند.

در حاشیه این برنامه رهبری پرورشگاه امام بخاری ضمن قدردانی از بازدید کنندگان، برای همکاری میان این دو سازمان ابراز امیدواری کرد.