برنامه های آینده

پوهنتون کاردان سمیناری را در مورد امنیت اطلاعات: تهدیدها و راه حل ها آن برگزار می‌کند

زمان 31 October, 2020
مدت برنامه از ساعت ۲:۳۰ الی ۴:۳۰
مکان آنلاین
به اشتراک بگذارید



پوهنځی انجنیری و تکنالوژی پوهنتون کاردان سمینار آنلاین را تحت عنوان «امنیت اطلاعات: تهدیدها و راه حل ها آن» با استفاده از نرم افزار زوم به روز شنبه 10 عقرب سال روان خورشیدی، از ساعت 2:30 تای 4:30 بعد از ظهر برگزار می‌کند.

آقای ذبیح الله اتل استاد دیپارتمنت کمپیوتر ساینس سمینار را ارائه خواهد کرد. این جلسه بر اهمیت امنیت اطلاعات برای بقای تجارت ها و حفظ حریم خصوصی افراد، آسیب پذیری در سیستم های پردازش اطلاعات، سیستم های ارتباطی و راهکار های محافظت از اطلاعات در هر شرایطی متمرکز است.

بر علاوه اشتراک در این سمینار برای محصلان دیپارتمنت های (ماستری اداره تجارت، ماستری روابط بین الملل، کمپیوتر ساینس، انجنیری سیول، اداره تجارت و اقتصاد) پوهنتون کاردان و سایر پوهنتون آزاد است. افراد علاقمند علاقه مند از سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در این سمینار بی نظیر اشتراک و اطلاعات کاربردی درباره امنیت اطلاعات و موارد دیگر را کسب کنند.

پوهنتون کاردان به صورت مداوم جهت تسهیل فعالیت‌های محصلان این پوهنتون برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار و آموزش این اهداف، تلاش می‎کند تا سمینارهای آموزشی و فرصت‌های کار عملی را برای محصلان تنظیم نماید تا دروس نظری را در ساحه عملی کار کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: نهم عقرب
برای ثبت نام از لینک زیر دیدن نماید: https://forms.gle/N4uNY7UjzrDZq45H6