برنامه های آینده

پذیرش اعضای جدید برای انجمن داوری تجارت بین المللی سال 2021

زمان 10 May, 2020
مدت برنامه نه ماه
مکان آنلاین
به اشتراک بگذارید


دیپارتمنت حقوق پوهنتون کاردان خرسند است که از پذیرش اعضای جدید برای انجمن داوری تجارت بین المللی 2021 خبر می‌دهد. هدف از این انجمن داوری، ترویج مطالعه حقوق بین الملل تجاری و داوری برای حل و فصل اختلافات تجاری بین المللی و آموزش رهبران آینده در موارد ذکر شده، می‌باشد.

برنامه توسعه حقوق تجارت وزارت بازرگانی ایالات متحده امریکا؛ چندین تیم از افغانستان را برای آماده سازی شرکت در انجمن داوری تجارت بین المللی، برای یک سلسله جلسات آموزشی حمایت می کند. برنامه داوری تجارت بین المللی در افغانستان توسط آقای زاهد عمرزی که به عنوان مدیر فارغان انجمن داوری تجارت بین المللی افغانستان فعالیت می کند، اداره می شود. اهداف انجمن داوری تجارت بین المللی ترویج و مطالعه داوری تجارت بین المللی و آموزش رهبران حقوقی آینده در روش های حل اختلافات تجاری بین المللی است. همچنان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجمن داوری تجارت بین المللی، لطفاً به آدرس https://vismoot.pace.edu/ مراجعه کنید.

این رقابت در ماه مارچ 2021 برگزار و برای نه ماه برنامه های آموزشی، مشاوره شفاهی و کتبی دارد. این آماده سازی شامل سخنرانی های حضوری توسط وکلای برنامه توسعه حقوق تجارت و مربیان افغان در طول نه ماه است.

این برنامه بخشی از تلاش مداوم برنامه توسعه حقوق تجارت، برای حمایت از برنامه درسی حقوقی پوهنتون های افغانستان و تقدیم نمودن وکلای صالح در زمینه حقوق تجارت و داوری بین المللی است.

معیارهای گزینش
برای شرکت در این رقابت، داوطلبان باید:
- محصل رشته حقوق یا علوم سیاسی و روابط بین الملل پوهنتون کاردان باشید
- مهارت های پیشرفته زبان انگلیسی داشته باشید
- داکتر طب عدلی، څارنوال و وکیل مدافع نباشید

اگر علاق مند به این برنامه هستید، لطفاً تا تاریخ 21 ثور 1399 با آقای محب الله شاه غاسی، هماهنگ کننده محکمه تمثیلی پوهنتون کاردان از طریق ایمیل m.shaghasy@kardan.edu.af/ و یا شماره تماس 0700932077 تماس بگیرید.