برگزاری برنامه آموزشی "نظرسنجی مهندسی" برای محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول

دیپارتمنت انجنیری سیول پوهنتون کاردان به تاریخ ۲۲ عقرب سال روان خورشیدی، به عنوان بخشی از کارهای عملی این دیپارتمنت، برنامه آموزشی نظرسنجی مهندسی را برای محصلان این دیپارتمنت برگزار کرد تا آنها با ابزار نقشه برداری و مهندسی آشنا شوند.  

انجنیر گل رحمان عبدالرحیمزی، آمر دیپارتمنت انجنیری سیول گفت: «این نظرسنجی محصلان را کمک می‌کند تا زوایای مختلف را با استفاده از نوار متر در یک سایت اندازه‌گیری کنند و خطوط عمودی و موازی را ترسیم/علامت‌گذاری کنند. هم‌چنان، اکنون محصلان ما می‌توانند با استفاده از نوار متر، نقشه یک ساختمان را ترسیم کنند.»

برنامه انجنیری سیول پوهنتون کاردان ترکیبی از هنر، علم و فناوری برای توسعه برنامه ریزی، طراحی، مدیریت و تعمیر ساختمان‌ها، منابع آب، فاضلاب، حمل و نقل و سیستم‌های زیست محیطی است. تدریس با استفاده از ابزار مدرن انجنیری، تکنیک‌های پیشرفته و نصاب تحصیلی به‌روز؛ کمک کرده تا برنامه انجنیری سیول پوهنتون کاردان بلند ترین امتیاز را در رده بندی برنامه های انجنیری کشور از وزارت تحصیلات عالی در سال ۱۳۹۹ کسب نماید.

نصاب تدریسی پوهنتون کاردان به اساس سیستم کریدت (CBS) است که محصلان می‌توانند در هر سمستر مضامین شان را نظر به علاقه، توان مالی و سایر موارد انتخاب کنند. نصاب درسی این رشته به اساس اصول آموزش مبتنی بر نتیجه (OBE) و یادگیری محصل محور (SCL) و هم‌چنان یادگیری تجربی تنظیم  گردیده  است.

برای دریافت معلومات بیشتر در مورد برنامه انجنیری سیول به لینک زیر مراجعه کنید: https://kardan.edu.af/dr/Academics/bce.aspx