سیر علمی اعضای انجمن عکاسی پوهنتون کاردان

انجمن عکاسی پوهنتون کاردان به تاریخ ۲۳ حوت سال ۱۳۹۹، طی یک سیر علمی از شرکت مشوره‌دهی Dynamic Vision دیدار کردند. هدف از تدویر این سیر علمی، آشنایی هرچه بیشتر اعضای انجمن عکاسی با ابزار عکاسی و مهارت‌های گرفتن عکس عنوان شد.

در این سیر علمی، مسوولان شرکت مشوره‌دهی Dynamic Vision معلومات مفصل در مورد شیوه عکاسی و ابزارهای گرفتن عکس ارایه کردند.

خاور محمدی محصل دیپارتمنت کمپیوتر ساینس گفت: «برای ثبت تصویرهای جدید منظره‌های جدید نه بلکه چشم انداز و دید مهم است. چنین سیرهای علمی، به ما کمک می‌کند تا دید وسیع پیدا کنیم و با مهارت‌های عکاسی آشنا شویم. دیدار از شرکت Dynamic Vision هم یک تجربه خوب برای من بود و توانستم که موضوعات مهم را بیاموزم.»

در این سیر علمی، اعضای انجمن عکاسی پوهنتون کاردان از وسایل و ابزار جدید عکاسی و تصویربرداری این شرکت دیدن کرده و آموزش‌های لازم را پیرامون عکاسی حرفه‌ای دریافت کردند.

نازنین محمدی یکی از محصلان رشته اداره تجارت گفت: «این سیر علمی برای ما بسیار مفید تمام شد و و از پوهنتون کاردان برای فراهم سازی این فرصت آموزشی برای یادگیری بیشتر و کسب تجربه، سپاس‌گذاری می‌کنم و امیدوارم در آینده نیز از این چنین سیرهای علمی، داشته باشیم.»

در پایان دیدار، عبدالاحسان مهمند، رییس شرکت مشوره‌دهی Dynamic Vision، در مورد موفقیت شرکت‌ها و فرصت‌های موجود برای تجارت در بازار کار، سخنرانی ویژه‌ای را ارایه کرد.

پوهنتون کاردان همواره تلاش دارد تا زمینه سیرهای علمی را جهت ارتقای مهارت‌های محصلان خویش فراهم کند تا باشد که در کنار درس‌های نظری دید عملی نیز داشته باشند.