محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول پوهنتون کاردان در یک برنامه کارآموزی سه ماهه وزارت شهر سازی و اراضی شرکت کردند

دفتر خدمات کاریابی با همکاری وزارت شهرسازی و اراضی، فرصت کارآموزی را برای ۱۷ تن از محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول در ریاست خدمات انجنیری و ساختمانی این وزارتخانه ترتیب داد. این برنامه از ماه سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۹ در مدت سه ماه دایر گردید.

این برنامه کارآموزی به محصلان شرکت کننده در توانمند سازی برنامه های لیسانس شان کمک کرد و به مهارت ها و توانایی های آنها که تا آن زمان بیشتر مبتنی بر دروس نظری و آنها بود، افزود.

در جریان برنامه، محصلان این فرصت را داشتند که به دفاتر اداری وزارت مراجعه کنند و از کارمندان و روند کار ریاست خدمات انجنیری اطلاعات کسب کنند.

احمد بلال یوسف یکی از محصلان شرکت کننده گفت: « کارآموزی برای تکمیل برنامه های مدرک ما ضروری است. برنامه ای که توسط پوهنتون کاردان برگزار شد فرصتی بی نظیر برای ما بود تا از کارشناسان با تجربه در وزارت یاد بگیریم و از دانش بدست آورده برای پیشرفت کشور استفاده کنیم ».

عبدالمجیب معروف یکی دیگر از شرکت کنندگان، اظهار داشت: « ما در مورد مسلک ما یعنی انجنیری سیول دیدگاه های مفیدی را در این دوره کارآموزی کسب کردیم ».

آقای سید مسعود جلال مدیر خدمات انجنیری و ساختمانی، ضمن تبریک دادن به محصلان این که برنامه را موفقانه سپری کردند، به شرکت کنندگان پیرامون سفر طولانی که به عنوان یک انجنیر در پیش دارند و چطور در آینده موفق شوند توصیه کرد.

در پایان مراسمی مختصر به تاریخ ۱۸ قوس ۱۳۹۸ در این وزارتخانه، با حضور آقای امین حکیمی مدیر دفتر خدمات کاریابی پوهنتون کاردان و مدیریت ارشد وزارتخانه برگزار شد و اسناد تجربه کاری برای محصلان اهدا شد.