کتابخانۀ شعبه پروان دو بازسازی شد

دفتر خدمات کتابخانه‌های فزیکی و دیجیتالی پوهنتون کاردان به روز سه‌شنبه 20 قوس سال 1397 مراسمِ گشایش کتابخانۀ فزیکی و دیجیتالی شعبه پروان دو را برگزار کرد.

در این مراسم که هیأت رهبری پوهنتون کاردان و کارمندان این پوهنتون اشتراک داشتند، خدمات و سهولت‌های جدید این کتابخانه برای حاضرین به معرفی گرفته شد. از جمله سهولت‌های اساسی این کتابخانه، نصب دستگاه شناسایی کتاب‌ها می‌باشد که تمامی کتاب‌های موجود در شعبه پروان دو ثبت آن بوده و محصلان به راحتی و با سیستم دیجیتالی می‌توانند کتاب‌ها را قرض بگیرند.

در کنار این سهولت، ساحه اتاق‌های مطالعه نیز گسترش یافته و بازسازی‌ اساسی در داخل محیط کتابخانه صورت گرفته است. پوهنتون کاردان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی میان محصلان خود و دسترسی بیشتر محصلان به کتاب‌ها، ژورنال‌های علمی و تحقیقی و سایر رساله‌های علمی، صدها کتاب جدید را خریداری کرده است که از امروز در دسترس محصلان قرار گرفته است.

علاوه بر فراهم‌سازی سهولت کتاب‌های فزیکی، این پوهنتون اخیرآ درکنار ارائه خدمات کتابخانه دیجیتالی (EbscoHost)، زمینه دسترسی محصلان را به یکی از بزرگترین منابع کتاب‌های دیجیتالی در جهان یا (JStore)، نیز مهیا ساخته است.