از هشتاد و هشت محصل ممتاز پوهنتون کاردان تقدیر بعمل آمد

محفل قدرادانی از محصلان ممتاز پوهنتون کاردان به روز شنبه 12 عقرب 1397 در تالار کنفرانس‌های این پوهنتون با اشتراک هیأت رهبری و تیم علمی پوهنتون کاردان، محصلان ممتاز و خانواده‌های شان، برگزار گردید.

در این محفل از هشتاد و هشت محصل ممتاز که توانسته بودند در جریان سمستر بهاری 1397 نمرات بلند را اخذ نمایند با اهدای تقدیرنامه‌ها، قدردانی صورت گرفت. خانم مینه رحمانی معاون علمی پوهنتون کاردان در جریان این محفل به محصلان اطمینان داد که برای ادامه تحصیلات شان در پوهنتون کاردان، امکانات بیشتر تحصیلی فراهم خواهد شد و پوهنتون کاردان در نظر دارد تا با ایجاد لابراتوارهای جدید تخنیکی، برگزاری برنامه‌های علمی بیشتر، فراهم‌سازی زمینه اشتراک محصلان در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و...، محصلان را کمک کند تا به روند رو به رشد شان ادامه دهند.

دفتر بورسیه‌ها و کمک‌های مالی برای چهل و دو محصل از جمع محصلان ممتاز که موفق به کسب نمرات بلندتر شده اند، بورسیه‌های تحصیلی را برای سمستر خزانی 1397 درنظر گرفته که بر اساس آن، این محصلان می‌توانند از تخفیف ویژه‌ای در سمستر خزانی 1397 مستفید گردند. محمد ندیم یک تن از محصلان رشته کمپیوتر ساینس پوهنتون کاردان ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های استادان این پوهنتون، گفت: (می‌خواهم با استفاده از این فرصت ابتدا از والدین خود که شب و روز در راستای پرورش من زحمت کشیده اند، سپاسگزاری کنم و سپس افتخار می‌کنم که منحیث محصل ممتاز بهترین پوهنتون افغانستان در این برنامه حضور یافته ام. کاردان در بُعد تحصیلی مرا کمک کرد تا بتوانم نقش مفیدی را در جامعه بازی کنم.)

در این محفل والدین محصلان نیز که جهت تشویق فرزندان شان در برنامه حضور یافته بودند، از پوهنتون کاردان سپاسگزاری کرده و برای فرزندان شان آرزوی موفقیت‌های هرچه بیشتر در زندگی تحصیلی شان نمودند.

محفل قدردانی از محصلان ممتاز مهم‌ترین برنامه پوهنتون کاردان در راستای تشویق و قدردانی از دست‌آوردهای علمی محصلان در این پوهنتون است که سالانه دو بار در اخیر هر سمستر برگزار می‌شود.