محفل رونمایی از نخستین ژورنال علوم اجتماعی و انسانی پوهنتون کاردان برگزار شد

پوهنتون کاردان پس از نشر دو شماره از ژورنال علوم اقتصاد و مدیریت اینک به روز پنجشنبه مؤرخ 3 عقرب سال 1397، از نخستین شماره ژورنال علوم اجتماعی و انسانی که دارای جواز بین‌المللی ISSN: 2616-8707 می‌باشد، رونمایی کرد.

در محفل رونمایی از این ژورنال تحقیقی داکتر احمد خالد حاتم رییس پوهنحی علوم اجتماعی پوهنتون کاردان با اشاره به اهمیت تحقیق، نشر نخستین ژورنال علوم اجتماعی پوهنتون کاردان را گامِ محکم در راستای رشد تحصیلات عالی در علوم اجتماعی دانست و گفت که قرار است بزودی دومین شماره از این ژورنال تحقیقی نیز به نشر برسد.

ژورنال علوم اجتماعی و انسانی پوهنتون کاردان دربرگیرنده مقاله‌های تحقیقی استادان پوهنتون کاردان و کادرهای علمی ورزیده از دو کشور هند و پاکستان بوده که دارای هفت مقاله تحقیقی می‌باشد. پوهنتون کاردان درنظر دارد تا علاوه بر سهم‌گیری استادان این پوهنتون، در شمارۀ بعدی این ژورنال محصلان ورزیده نیز با انجام تحقیقات مسلکی در تهیه محتویات ژورنال، سهم فعال داشته باشند.

داکتر نصیرالحق وانی هماهنگ‌کنندۀ دیپارتمنت تحقیق و توسعه پوهنتون کاردان، ضمن سپاسگزاری از دست‌اندرکاران این ژورنال تحقیقی، این دست‌آورد گرانبها را برای همه‌ی کاردانیان بالخصوص پوهنحی علوم اجتماعی مبارکباد گفت و با اهدای تقدیرنامه‌ها به محققان، از آنان قدردانی کرد. زاهد جلالی، مریم شینواری، فوزیه همایون، فهیم سادات، انعام‌الحق، محمد مشتاق احمد و عبدالحامد ابوسلیمان کسانی بودند که با نشر مقاله‌های شان سهم فعال خویش را در این ژورنال ایفا کردند.

پوهنتون کاردان درنظر دارد تا با کسب جواز بین‌المللی ISSN اولین ژورنال تحقیقی انجنیری و تکنالوژی خود را نیز بزودی به نشر برساند.

ژورنال علوم اجتماعی و انسانی پوهنتون کاردان