از 106 محصل ممتاز پوهنتون کاردان قدردانی بعمل‌آمد

پوهنتون کاردان به روز یکشنبه 25 حمل سال 1398 خورشیدی با برگزاری محفل (قدردانی از محصلان ممتاز) از 106 محصل شایسته‌ی که موفق شده بودند در سمستر خزانی 1397 نمرات بلند را اخذ کنند، در حضورداشت هیأت رهبری این پوهنتون، استادان و خانواده‌های محصلان؛ تقدیر بعمل‌آورد.

خانم مینه رحمانی معاون علمی پوهنتون کاردان گفت که این پوهنتون متعهد به ارائه خدمات با کیفیت تحصیلی برای محصلان خود بوده و تلاش خواهد کرد تا در نوآوری هم‌چنان پیشتاز بماند. وی با تأکید بر اهمیت برگزاری برنامه قدردانی از محصلان ممتاز، این دست‌آورد مهم را برای محصلان و خانواده‌های شان مبارکباد گفت.

چهل‌و‌چهار محصل موفق شدند با بدست‌آوردن نمرات بلندتر ضمن دریافت تقدیرنامه‌ها، از کمک مالی که پوهنتون کاردان برای شان در سمستر جاری درنظر گرفته است، نیز مستفید شوند. پرویز عزیزی محصل اداره تجارت پوهنتون کاردان گفت که برگزاری همچو برنامه‌های تشویقی به ما انگیزه مضاعف می‌دهد تا کوشش بیشتر کرده و به اهداف علمی خود برسیم. وی افزود که نصاب تحصیلی مناسب، سیستم درسی منظم و مدیریت پوهنتون کاردان ما را کمک کرده تا به موفقیت‌های مهمی علمی دست یابیم.

حضور گرم خانواده‌ها و والدین محصلان به این محفل زینت هرچه بیشتر بخشیده بود و آنان با ابراز سپاسگزاری از هیأت رهبری و بنیانگذار پوهنتون کاردان، از تلاش‌های این پوهنتون در راستای آموزش نسل جوان کشور قدردانی کردند. در این برنامه ویدیوهای تهیه شده از دو محصل پوهنتون کاردان که بازتاب دهندۀ نقش پوهنتون کاردان در زندگی شان و به تصویر کشیدن محیط کاری و زندگی خصوصی‌شان بود، نیز به نشر رسید.

متین صدیقی یک تن از محصلان ممتاز نیز از پوهنتون کاردان بابت ایجاد فضای امن تحصیلی برابر با معیارهای جهانی سپاسگزاری کرده و از کاردان به عنوانِ پوهنتونی که محصلان را با فراهم‌سازی فرصت‌های مناسب به اهداف شان نزدیک می‌سازد؛ یاد کرد.

در پایان محصلان ممتاز با گرفتن عکس دسته‌جمعی با هیأت رهبری و عکس‌های یادگاری محفل را در یک فضای امن و سرشار از شادی به پایان رسانیدند.

پوهنتون کاردان بمنظور تشویق و تقدیر از محصلان ممتاز خود که در جریان یک سمستر تحصیلی موفق به کسب نمرات بلند می‌شوند، در پایان هر سمستر محفل قدردانی از محصلان ممتاز را با اهدای تقدیرنامه‌ها؛ برگزار کرده و برای عدۀ از آنان کمک‌های مالی را نیز مدنظر می‌گیرد.