نخستین نمایشگاه عکاسی حرفوی محصلان ژورنالیزم برگزار شد

نخستین نمایشگاه عکاسی محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات پوهنتون کاردان با همکاری (خانه عکاسی کملک) به روز چهارشنبه 17 دلو سال روان در دیپارتمنت ژورنالیزم و ارتباطات پوهنتون کاردان برگزار شد.

در این نمایشگاه 30 قطعه عکس از پنج تن از محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم که از میان 300 قطعه عکس توسط استاد میر ذکی احمد انصاری استاد فوتو ژورنالیزم پوهنتون کاردان و عکاسان ورزیده خانه عکاسی کملک انتخاب گردیده بود، به نمایش گذاشته شد.

پنج تن از محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم در کنار مطالعه مضمون عکاسی در کارگاه آموزشی یک ماهه که از جانب خانه عکاسی کملک برگزار گردیده بود، به گونه رایگان اشتراک کرده و عکاسی حرفوی عملی و نظری را فراگرفته اند.

محترم روئین رحمانی رییس و موسس پوهنتون کاردان ضمن تقدیر از نمایشگاه عکاسی از محصلان قدردانی کرده و از مسوولان خانه عکاسی کملک بخاطر راه اندازی کارگاه های موثر ابراز سپاس کرد.

نصیر فیضی مدیر مسوول خانه عکاسی کملک با ابراز خرسندی از کارکردها و تلاش‌های محصلان و سپاسگزاری از پوهنتون کاردان که زمینه همکاری‌های دو جانبه را مساعد ساخته اند ابراز داشت که در آینده برنامه‌های بیشتری را در این عرصه به همکاری پوهنتون کاردان راه اندازی خواهند کرد.

در این نمایشگاه اقصی وردک یکی از محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم برنده جایزه بهترین عکس شناخته شد که عکس خود او را که توسط یکی از محصلان گرفته شده بود، برایش تحفه داده شد.

سپس مسوولان خانه عکاسی کملک برای پنج محصل اشتراک کننده در این نمایشگاه تقدیرنامه‌هایی اعطا کرده و هم چنان برای پنج تن هیأت رهبری پوهنتون کاردان نیز یک یک قطعه عکس را به گونه تحفه اهدا کردند.

پوهنتون کاردان به پاس زحمات مسوولان خانه عکاسی کملک یک سپاس‌نامه را به نصیر فیضی تقدیم کرد و همچنان استاد ذکی انصاری یک عدد لنز کمره را به مدیر خانه کملک به طور تحفه اهدا کرد.

در اخیر محفل اشتراک کنندگان به محل برگزاری نمایشگاه رفته و از عکس‌های این نمایشگاه دیدار کردند که از جانب محصلان عکاس برای‌شان در مورد عکس‌ها توضیحات لازم ارایه گردید.

خانه عکاسی کملک یک نهاد غیر انتفاعی در بخش عکاسی حرفوی می‌باشد که برای دانشجویان رشته ژورنالیزم هر از گاهی کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت را برگزار می‌کند. نمایشگاه عکاسی محصلان دیپارتمنت ژورنالیزم برای یک روز به روی محصلان باز بود و صدها تن از این نمایشگاه دیدار کردند.