دیدار محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول پوهنتون کاردان از شرکت رایل‌ پی‌وی‌سی

محصلان دیپارتمنت انجنیری سیول پوهنتون کاردان به تاریخ ۱۵ سرطان سال روان خورشیدی، طی یک سیر علمی از شرکت رایل پی‌وی‌سی (Royal PVC) دیدار کردند. هدف از این دیدار، درک محصلان از این که چگونه دانش تیوری در محیط کار عملی می‌شود، عنوان شد. هم‌چنان این سیر علمی محصلان را کمک کرد تا با مواد و ابزارهای انجنیری و مورد استفاده در شرکت‌ها، بیشتر آشنا شوند.

انجنیر گل رحمان عبدالرحیم زی، آمر دیپارتمنت انجنیری سیول گفت: «ما اهمیت کار عملی و سیر علمی را برای محصلان درک می‌کنیم و به همین دلیل است که زمینه سیرهای علمی را برای محصلان خویش فراهم می‌‎سازیم. با شرکت در چنین دیدار و سیرهای علمی، محصلان می‌توانند نظریه‌های را که در صنف می‌آموزند به صورت عمل به کار گرفته و بینش عملی در مورد استفاده مواد ساختمانی در شرکت‌ها دریابند.»

به عنوان بخشی از تهعد پوهنتون کاردان در قبال هدف چهارم: آموزش باکیفیت توسعه پایدار سازمان ملل متحد، این نهاد اهمیت فعالیت‌های آموزشی فراتر از پوهنتون را درک کرده است. هم‌چنان محصلان می‌توانند با کسب دانش عملی، فعالیت‌های ارتباطی رضاکارانه را فراتر از پوهنتون، در مکتب‌های محلی و جامعه انجام دهند.

رشتهِ انجنیری سیول پوهنتون کاردان دانش تخصصی و مسلکی را در زمینه‌های چون ساختمان سازی، راه سازی، اعمار پل‌ها، برج‌ها، بناهای آبی، جمع آوری و دفع فاضلاب  برای محصلان این رشته ارایه کرده و آنان را قادر می‌سازد تا از مهارت‌های فوق العاده طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت پروژه‌های انجنیری برخوردار شوند. هم‌چنان انجنیران می‌تواند کار و فعالیت‌های عمومی و خصوصی را انجام داده و برنامه‌های حفاظت از محیط زیست را برای آب، هوا و زمین طراحی کنند.

اگر شما هم علاقه‌مند تحصیل در رشتهِ انجنیری سیول هستید، می‌توانید به صورت حضوری و یا هم آنلاین ثبت نام کنید.

برای دریافت معلومات کامل در مورد رشته انجنیری سیول پوهنتون کاردان اینجا کلیک کنید.