کتابخانه پوهنتون کاردان میزبان رقابت مناظره آنلاین بود

کتابخانه پوهنتون کاردان به روز پنج‌شنبه، نهم دلو سال ۱۳۹۹، رقابت آنلاین مناظره را در مورد روند صلح افغانستان برگزار کرد. این مناظره که میان چهار پوهنتون در سطح کشور راه‌اندازی شده بود، پوهنتون‌های کاردان، کابل، هرات و مولانا محمد جلال الدین بلخی شرکت کرده بودند.

ذبیح الله بارکزی، نصیر نعیمی، مجتبی عرشیا، نثار احمد انوری، نرگس الکوزی داوران این رقابت آنلاین مناظره بودند. هدف از تدویر این مناظره، ترویج فرهنگ مناظره، تفکر انتقادی، روش تحقیق و تقویت برقرار ارتباط جوانان با هم بود.

اشتراک کنندگان رقابت، شامل احمدالله عزیزی و دنیا کوچی از پوهنتون کاردان، خجسته دانش‌جو و علی آقا فیاض از پوهنتون کابل، فاضل تواب وردک و خوبان صالح از پوهنتون هرات، همایون فروتن و پرستو احمدی از پوهنتون مولانا محمد جلال الدین بلخی بودند.

احمدالله عزیزی و دنیا کوچی از محصلان پوهنتون کاردان برنده رقابت و خوبان صالح از پوهنتون هرات بهترین سخنران این رقابت شدند.

پوهنتون کاردان به‌طور مداوم تلاش دارد تا رقابت‌های سودمند را برگزار کند تا باشد محصلان مهارت های سخنرانی خود را تقویت بخشیده و عقاید خود را به خوبی بیان کنند.

برای دریافت معلومات در مورد کتابخانه پوهنتون کاردان از لینک زیر مراجعه کنید: https://kardan.edu.af/Success-Center/kardan_library.aspx