برگزاری رقابت نقش سیاست در محو فقر از سوی انجمن علوم سیاسی پوهنتون کاردان

انجمن علوم سیاسی پوهنتون کاردان به عنوان بخشی از فعالیت های خارج از نصاب خویش، رقابتی را تحت عنوان «نقش سیاست در محو فقر» در دو دور، به تاریخ ۲۱ جدی ۱۳۹۹، در استدیوی این پوهنتون برگزار کرد.
در دور اول، ۱۸ مقاله توسط کمیته بررسی دریافت شد و پس از نتیجه گیری درباره مقاله‌ها، محصلان مقاله‌های خود در استدیوی پوهنتون کاردان ارایه و به رقابت پرداختند. در دومین مرحله، ده محصل مقاله‌های خود را ارایه و براساس محتوای مقاله، اعتماد به نفس، کارایی مدیریت زمان و سایر معیارهای اساسی ارزیابی شدند.

زاهد جلالی آمر دیپارتمنت علوم سیاسی و روابط بین الملل پوهنتون کاردان در مورد برگزاری این رقابت چنین می‌گوید: «بسیار خرسند هستیم که برای اولین بار رقابتی را تحت عنوان «نقش سیاست‌ها در محو فقر» در استدیوی کاردان و با حضور بینندگان در برنامه برگزار کردیم که یک تجربه بسیار عالی بود. ما در تلاش هستیم که در آينده نیز همچو برنامه‌ها را جهت رشد و باروری استعدادهای محصلان برگزار کنیم.»

در همین حال، برشنا نصرت یک تن از محصلان دیپارتمنت علوم سیاسی و روابط بین الملل پوهنتون کاردان در مورد این برنامه رقابتی گفت: «من از راه اندازی این رقابت مناظره بسیار خرسندم. برگزاری همچو برنامه در رشد و شگوفایی استعدادهای محصلان نقش بسزایی را ایفا می‌نماید تا محصلان از اندوخته‌های علمی ‌شان در ساحه عمل استفاده نمایند.»

این رقابت با تقدیر از داکتر احمد خالد حاتم پوهنځی علوم اجتماعی و زاهد جلالی آمر دیپارتمنت علوم سیاسی و روابط بین الملل پوهنتون کاردان به پایان رسید.
دیپارتمنت علوم سیاسی و روابط بین الملل پوهنتون کاردان متعهد است كه در آينده نیز همچو رقابت‌ها را برای محصلان خویش راه‌اندازی كند. اگر شما هم به برنامه علوم سیاسی و روابط بین الملل علاقه مند هستید، لطف نموده به یکی از شعبه ‌های ما مراجعه کنید یا به صورت آنلاین ثبت نام کنید: kardan.edu.af/apply