پوهنتون کاردان گردهمایی وِیژه فارغان را برگزار کرد

پوهنتون کاردان برای نخستین بار گردهمایی ویژه‌ی فارغان را به روز پنج‌شنبه ۲۰ قوس سال روان، به صورت آنلاین برگزار کرد.
هدف از تدویر این برنامه آگاهی هرچه بیشتر فارغان پوهنتون کاردان از دست‌آوردهای یکدیگر، تقویت روابط و نقش شان در توسعه این پوهنتون بود.

در این برنامه محمد عمر کمال مدیر دفتر ارتباطات پوهنتون کاردان پیرامون پلان استراتیژیک پوهنتون کاردان، مجله فارغان که به زودی نشر خواهد شد، برنامه چهل بهترین زیر سن چهل و کنفرانس ملی اهداف توسعه پایدار برای فارغان معلومات ارایه کرد.

کنشکا واحدی یک تن از فارغان رشته اقتصاد پوهنتون کاردان ضمن ابزار خرسندی از برنامه چنین گفت:«من با همصنفانم از اولین دور فارغان رشته اقتصاد پوهنتون کاردان بودیم. ادامه تحصیل در این پوهنتون یک تجربه عالی و فراموش ناشدنی برایم است، من افتخار می‌کنم که امروز در جمع از فارغان پوهنتون کاردان هستم.»

در ادامه برنامه، فارغان در مورد خاطره‌های که از پوهنتون کاردان و استادان این پوهنتون داشتند، با همدیگر شریک ساختند و تبادل نظر کردند. افزون براین، فارغان در مورد تجارب، دست آوردها و نظریات خود سخن گفتند.

در لحظات پایانی برنامه فارغان به پرسش‌های مختلف در مورد تحصیلات و زنده‌گی شان پاسخ داده و از برگزاری این برنامه ابزار خوشی کردند.
پوهنتون کاردان همواره در تلاش است تا برنامه‌های مفید و آموزنده را برای محصلان و فارغان خویش دایر کند تا محصلان و فارغان بتوانند از این برنامه‌‌ها مستفید شوند.