برگزاری سمینار آموزشی پیرامون حفظ حریم خصوصی و حقوق بشر در مکتب اندیشه علوم از سوی پوهنتون کاردان

پوهنځی حقوق پوهنتون کاردان به عنوان بخشی از تعهد خویش جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار، به ویژه هدف چهارم: آموزش با کیفیت، به تاریخ دوم عقرب سال روان، سمیناری را در مورد حریم خصوصی و حقوق بشر در مکتب اندیشه علوم برگزار کرد.

عبدالوحید علیزاده و احمد سالم عبدالله، استاد‌های پوهنځی حقوق، معلومات مفصل در مورد حریم خصوصی و حقوق بشر در چارچوب افغانستان ارائه دادند. تعداد زیادی از شاگردان، معلمان و والدین در این برنامه شرکت کرده بودند و دیدگاه مفیدی درباره موضوع ارایه داشتند.

محمد سفر استاد مکتب اندیشه علوم گفت: «برگزاری سمینارهای اکادمیک در مورد حقوق بشر برای شاگردان و محصلان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به ویژه در این مواقع حساس که نقض حقوق بشر در سراسر کشور بیشتر شده است.»

پوهنتون کاردان دستیابی به اهداف توسعه پایدار را برای جامعه کاردان و موفقیت‌های آینده این پوهنتون یک امر لازمی پنداشته و برای تحقق آن متعهد است. پایداری یک اولویت استراتیژیک پوهنتون کاردان است که در همه کارهای ما منعکس می‌شود، از آموزش محصلان ما در مورد اصول پایداری تا انجام تحقیقات پیشرفته و اطمینان از این که فعالین پوهنتون کاردان به روشی پایدار و دوستانه برای آینده بهتر ایفای وظیفه می‌نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های دفتر توسعه پایدار پوهنتون کاردان، به لینک زیر مراجعه کنید: http://www.kardan.edu.af/sustainability