آینده ای که می‌خواهیم - سمینار کافی چت Coffee Chat


آقای محمد حلیم استاد پوهنځی انجنیری و تکنالوژی پوهنتون کاردان، در سمیناری که تحت عنوان « آینده ای که می‌خواهیم – کافی چت»، به میزبانی انجمن سازمان ملل متحد در پایتخت ملی UNA-NCA که به روز پنجشنبه 24 میزان 1399 برگزار شد، اشتراک کرد.

محور بحث این سمینار، نقش سازمان ملل در اجرا و تحقق اهداف توسعه پایدار SDG برای نسل‌های آینده بود. پوهنتون کاردان برای مشارکت فعال در چنین رویدادهایی را دارد تا به طور مداوم متعهد به ایجاد پیشرفت در چارجوب اهداف توسعه پایدار، به ویژه هدف اول: محو فقر، هدف چهارم: آموزش با کیفیت، هدف هشتم: کار مناسب و رشد اقتصادی و هدف هفدهم: مشارکت برای اهداف باشد.

انجمن سازمان ملل متحد در پایتخت ملی UNA-NCA یک سازمان غیرانتفاعی است که در واشنگتن دی سی واقع شده و در درجه اول برای درک و حمایت از کارهای حیاتی سازمان ملل مانند وکالت، آموزش، شبکه و ارتباطات در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

پوهنتون کاردان با شرکای ملی و بین المللی در بخش پایداری همکاری می‌کند تا توسعه پایدار را در آموزش، تحقیق و فعالیت‌های این پوهنتون ادغام کند و در عین حال آگاهی عمومی را درباره اهمیت توسعه پایدار در نوآوری های مشارکت عمومی افزایش دهیم. ما افتخار می‌کنیم که اولین نهاد خصوصی تحصیلی افغانستان هستیم که در رده بندی پوهنتون‌های تأثیرگذار نهاد تایمز قرار گرفتیم و به اهداف توسعه پایدار افغانستان کمک می‌کنیم.

برای دریافت معلومات بیشتر در مورد برنامه های توسعه پایدار پوهنتون کاردان به لینک ذیل مراجعه کنید:
www.kardan.edu.af/sustainability