پوهنتون کاردان فرصت های شغلی و کارآموزی را برای چندین تن از محصلان در سازمان های ملی و بین المللی فراهم نمود


پوهنتون کاردان از طریق نمایشگاه کاریابی آنلاین خود فرصت های کارآموزی و اشتغال برای چندین تن از محصلان و فارغان پوهنتون در بخش خصوصی، سازمان‌های ملی و بین المللی فراهم کرده است.

این پوهنتون نخستین نمایشگاه کاریابی مجازی را در بخش آموزش خصوصی در افغانستان در تاریخ 31 سرطان 1399، با هدف فراهم آوری فرصت‌های شغلی و ارتباط محصلان و کاردانیان پوهنتون کاردان با بازار کار و کارفرمایان برگزار کرد.

ده سازمان از بخش‌های مختلف در نمایشگاه کاریابی شرکت کرده بودند. آنها فرصت‌های شغلی موجود در سازمان‌های مربوطه را به اشتراک گذاشتند که صدها نفر از محصلان شرکت کننده و فارغ التحصیلان را برای یافتن شغل در این مرحله حساس از زمان، هیجان زده می‌کرد.
محمد هارون حلیم، سردبیر زبان انگلیسی خامه پرس گفت: «من از پوهنتون کاردان برای برگزاری نمایشگاه کاریابی آنلاین که از طریق آن توانستم کار دریافت کنم، استقبال می‌کنم و اکنون می‌توانم در درآمد خانواده خود سهم داشته باشم».

پوهنتون کاردان به عنوان یک نهاد تحصیلی خصوصی پیشرو در کشور، از هر ابتکار عمل برای کمک به محصلان، فارغ التحصیلان و جامعه در کل، برای رونق علمی و اقتصادی استفاده می‌کند.