محصلان اداراه تجارت و اقتصاد پوهنتون کاردان طی یک سیر علمی از عزیزی بانک دیدار کردند

به تاریخ ۲۴ قوس ۱۳۹۸ دفتر خدمات کاریابی با همکاری عزیزی بانک، برای جمعی از محصلان دیپارتمنت های اداره تجارت و اقتصاد یک سیر علمی به عزیزی بانک را ترتیب دادند.

معاون مدیرعامل عزیزی بانک، آقای سالم حبیبی و مدیر منابع بشری خانم مدینه نعمت، از محصلان استقبال کردند.

این سیر شامل بازدید از کلیه ادارات بانک، مشاهده محیط کار و سؤالات محصلان از کارمندان در مورد جنبه های مختلف عملکرد بانک بود.

مهمترین قسمت این سیر علمی فراهم سازی فرصت کارآموزی و کاریابی برای محصلان شرکت کننده در عزیزی بانک بود که خلص سوانح محصلان شرکت کننده توسط نماینده منابع بشری بانک جمع آوری شد.

در جریان سیر علمی محصلان درمورد محصولات جدید، بازاریابی دیجیتال و پروسه قرضه دهی در عزیزی بانک آشنا شدند. آنها همچنین از بخش های منابع بشری، اتحادیه غربی، بازاریابی و خزانه داری نیز بازدید کردند.

محصلان شرکت کننده در این سیر علمی از پوهنتون کاردان تشکر کردند که این چنین فرصت های برای محصلان فراهم می سازند. یکی از محصلان اداره تجارت، مسیح الله عزیزی اظهار داشت: «اینگونه سیر های علمی برای بلند بردن سطح آگاهی محصلان بسیار مفید است، زیرا می توانیم به بخش های مختلف بانک مراجعه کرده و از اجرای مفاهیم مختلفی که در صنوف بانکی آموخته ایم مطلع شویم».

فرشته شیوا، یکی دیگر از محصلان رشته اداره تجارت گفت: «نکته مهم سیر علمی این بود که توانستیم در یک برنامه کارآموزی در عزیزی بانک ثبت نام کنیم و این یک فرصت بسیار خوب برای ما است».

پوهنتون کاردان تلاش دارد تا برای محصلان فرصت های را ایجاد کند تا محصلان برعلاوه دانش نظری، با روند کاری عملی ادارات مختلف نیز آشنایی پیدا کنند.