گسترش همکاری ها میان پوهنتون کاردان و رادیو تلویزیون ملی افغانستان

روز چهارشنبه به تاریخ ۶ قوس سال ۱۳۹۸ هیات رهبری پوهنتون کاردان با هیات رهبری رادیو تلویزیون ملی افغانستان در شعبه پروان دو پوهنتون کاردان ملاقات نمودند.

در این نشست هر دو طرف روی گسترش همکاری های دو جانبه برای ایجاد فرصت های تحصیلی و شغلی برای محصلان و کارمندان و تدویر برنامه های مشترک بحث و تبادله نظر نمودند.

در آغاز این نشست آقای میرویس نهضت رییس اجراییوی پوهنتون کاردان ضمن خوش آمدید به هیات رادیو تلویزیون ملی، تلاش های رهبری جدید رادیو تلویزیون ملی را ستایش نموده و گفتند «رادیو تلویزیون ملی افغانستان برای همه ما افتخار است و از زمانی که رهبری تازه به این اداره پیوسته امیدواری ما برای تغییرات مثبت در این اداره بیشتر شده است».

در مقابل آقای اسماعیل میاخیل رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان از حضور در پوهنتون کاردان ابراز خرسندی نمودند و یادآور شدند « هدف ما این است تا رادیو تلویزیون ملی محدود به گزارش ها نباشد. تلاش می کنیم تا بیشتر روی انگیزه دهی، خلق امیدها و پوشش منافع ملی تمرکز کنیم.» وی افزود « من با صحبت های که با همکاران خود داشتم، در یافتم که پوهنتون کاردان در مطالعات مطبوعاتی و ژورنالیزم یکی از پیشتاز ترین پوهنتون ها است».

قابل یادآوری است که در این نشست به نمایندگی از پوهنتون کاردان داکتر خالد حاتم رییس پوهنځی علوم اجتماعی و محمد صدیق ذلیق آمر دیپارتمنت ژورنالیزم پوهنتون کاردان نیز حضور داشتند.

همچنان، در پایان این دیدار هیات رادیو تلویزیون ملی افغانستان از استدیوی ژورنالیزم، کتابخانه و دفاتر شعبه پروان دو پوهنتون کاردان دیدن نمودند.