گردهمایی سالانه سفیران و انجمن های محصلان پوهنتون کاردان برگزار شد

گردهمایی سالانه انجمن های محصلان و سفیران پوهنځی های پوهنتون کاردان به تاریخ 9 عقرب 1398 با اشتراک محترم میرویس نهضت رییس اجرایی پوهنتون کاردان، اعضا و روئسای انجمن های محصلان در سالون کنفرانس های شعبه تایمنی برگزار شد.

در این برنامه اعضای انجمن های مناظره، کمپیوتر ساینس، علوم سیاسی، انجنیری، ژورنالیزم و حکمیت تجاری، تیم های کرکت، فوتبال والیبال بانوان و آقایان و همچنان سفیران افتخاری پوهنځی‌ها اشتراک ورزیده بودند.

در ابتدای برنامه میرویس نهضت، رییس اجرایی پوهنتون کاردان از نقش این انجمن ها در انگیزه دهی برای سایر محصلان یاد آوری کرده گفتند: «در سال 2014 مفکوره ایجاد مرکز موفقیت محصلان در کاردان نهادینه گردید و شما امروز به عنوان الگوهای انگیزه دهی و الهام بخشی برای 5 هزار محصل و بیشتر از 30 هزار فارغ التحصیل پوهنتون کاردان هستید. اکنون هیات رهبری پوهنتون کاردان به فعالیت های شما و دست آوردهایتان افتخار میکند.»

ایشان همچنین پیرامون نقش مثبت این انجمن ها تصریح نمودند: «مهمترین مسئولیت شما انجمن ها، انگیزه دهی برای هزاران جوان دیگر درکشور که در حال مهاجرت از کشور استند می باشد و تلاش تان را بیشتر سازید زیرا نقش شما برای انگیزه دهی دیگران واقعا مهم است. اگر میخواهید رهبر موفق باشید شما از سوی دیگران قضاوت می شوید و برای رهبر شدن باید قربانی داد.»

همچنان، ویدیوی کوتاهی از دست آوردهای انجمن های محصلان از سوی مرکز موفقیت محصلان تهیه گردیده بود که برای اشتراک کنندگان به نمایش گذاشته شد.
در ادامه برنامه رییس و نماینده های انجمن ها در باره فعالیت هایشان صحبت نموده و هر انجمن از ویژه گی های خویش چون همدیگرپذیری، تلاش و تحرک، یکپارچگی، انگیزه، تعهد و نوع آوری یاد آوری کردند.

خانم سارا عزیزی، سفیر پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون کاردان گفت: «از بدو تأسیس پوهنځی ژورنالیزم ما همواره بهترین فعالیت و دست آوردها را در عرصه رسانه ای داشته ایم، بهترین استدیوی تلویزیونی را این پوهنځی برای محصلان خویش ایجاده نموده و از چندین رسانه معتبر ملی مانند تلویزیون های طلوع، آریانا و هشت صبح دیدارهای علمی نموده ایم، که زمینه کار آموزی برای محصلان این پوهنځی در آنها نیز بوجود آمده است.»

سفیران و نماینده های انجمن ها با بیان خلاصه یی از دست آوردها و برنامه های یشان از هیات رهبری پوهنتون کاردان نیز برای ایجاد زمینه تحصیلات عالی و امکانات مناسب تحصیلی صمیمانه قدردانی نمودند.

آقای شعیب عزیزی، مسوول تیم والیبال پوهنتون کاردان در باره دست آوردهای این تیم گفت: «با تلاش و تمرینات بسیار خوب ما توانستیم تیم والیبال خود را به عنوان یک تیم رده بالا در میان سایر تیم های والیبال کشور مطرح سازیم و برای اولین بار در مسابقات زون مرکز قهرمانی را از آن خود کردیم و اکنون جواز اشتراک در مسابقات آسیایی والیبال را نیز بدست آورده ایم که واقعا برای ما جای خوشحالی و افتخار است.»

انجمن ها در قالب فعالیت گروهی نظریات خویش را پیرامون تقویت فعالیت های خویش در آینده تهیه نموده و برای هیات رهبری پوهنتون کاردان ارسال نمودند.
این برنامه از سوی دفتر مشارکت محصلان و برنامه های پوهنتون کاردان تدویر یافته بود که در اخیر نماینده های انجمن ها با اهدای لوح تقدیر از سوی محترم میرویس نهضت، رییس اجرایی پوهنتون کاردان تشویق گردیده و پس از اخذ عکس های گروهی محفل خاتمه یافت.

پوهنتون کاردان همه ساله گردهمایی سفیران و انجمن های محصلان پوهنتون کاردان را برای تقدیر از دست آوردهای آنان طی محفل با شکوهی برگزار می نماید، که تاثیر مثبتی بر فعالیت های این انجمن ها داشته است.