کمپاین "یک هدیه، یک لبخند" موفقانه به پایان رسید

انجمن رضاکاران پوهنتون کاردان خرسند است که کمپاین جمع آوری لباس زمستانی برای کودکان نیازمند را زیر نام (یک هدیه، یک لبخند) موفقانه به پایان رسانید.

این انجمن از یک ماه بدینسو کمپاین جمع‌آوری لباس زمستانی را در هر سه شعبه پوهنتون کاردان با همکاری محصلان آغاز کرد. زمستان سرد امسال سبب گردیده تا اکثریت کودکان نیازمند که در جاده‌های شهر کابل مشغول کار هستند، با سختی‌های فراوانی روبرو شوند و نداشتن پوشاک گرم زمستانی کار شان را دشوارتر نیز کرده است. پوهنتون کاردان جدا از اینکه در عرصه تحصیلات عالی برای هموطنان ما خدمات ارزنده‌ی ارائه می‌کند، در وجود محصلان و کارمندان خود یک سلسله از ارزش‌های اساسی را نیز پرورش می‌دهد که کمک به نیازمندان از طریق انجمن رضاکاران این پوهنتون یکی از مثال‌های بارز آن است.

آقای اجمل نبی‌زاده مسوول دفتر مشارکت محصلان و برنامه‌های پوهنتون در مورد این کمپاین گفت: (منحیث برگزارکنندۀ کمپاین یک هدیه، یک لبخند، باید بگویم که امروز خیلی خرسندم که محصلان پوهنتون کاردان سهم فعال خویش را ایفا کرده و لباس‌های زیادی را به کودکان نیازمند کمک کردند. امیدوارم کاری که ما کردیم توانسته باشد، لبخند را به لب‌های کودکان هدیه داده باشد.)

در کنار جمع‌آوری و توزیع لباس‌های زمستانی، پوهنتون کاردان لباس‌های جدید را برای شماری از کودکان نیازمند دارلایتام امام بخاری رح نیز اهدا کرد تا در هوای سرد زمستان با پوشاک گرم، لبخند را به لب‌های کودکانی که قرار است نسل آیندۀ کشور باشند، هدیه دهد. سایر لباس‌های جمع‌آوری شده نیز به کارکنان شاروالی کابل، افراد نیازمند و گداهای شهر کابل توزیع گردید.

پوهنتون کاردان از تمامی محصلان گرامی خویش که در این کمپاین سهیم شدند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و از آنان تقاضا می‌نماید تا در آینده نیز همچو ارزش‌ها را در جامعه ترویج داده و به کمک نیازمندان بشتابند.

انجمن رضاکاران پوهنتون کاردان در سال 1396 خورشیدی ایجاد گردید و محصلان از رشته‌های مختلف در کنار کارمندان پوهنتون کاردان عضویت آن را دارا می‌باشند. تا اکنون این انجمن کمپاین‌های کمک به نیازمندان، جمع‌آوری لباس زمستانی، نهال‌شانی و پاکسازی شهر کابل را به راه انداخته است و بزودی برنامه‌ها و کمپاین‌های جدید را نیز آغاز خواهد کرد.