محصلان دیپارتمنت اقتصاد در برنامه آموزشی پیرامون کریپتو کرانسی و پیش بینی‌های آینده آن شرکت کردند

دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان به عنوان بخشی از تعهد پوهنتون کاردان در دستیابی به اهداف توسعه پایدار، به ویژه هدف چهارم: آموزش با کیفیت، به تاریخ ۳۱ حمل ۱۴۰۰، آموزش «پول رمزی و پیش بینی‌های آینده آن» را برای محصلان این دیپارتمنت جهت درک اهمیت ارز رمزنگاری شده برای اقتصاد و نقش آن در بازارهای سهام برگزار کرد.

ستوری خان بنیان‌گذار شبکه آکادمی خان در اتریش، سمینار آموزشی را ارایه و در مورد موضوعات مربرط به کریپتو کرانسی از جمله نکنالوژی (blockchain)، ارزش فعلی و آینده کریپتو کرانسی و میزان اعتماد بازار فعلی جهان به پول رمزی برای محصلان توضیح‌ داد. هم‌چنان وی محصلان را رهنمایی کرد تا راه‌های خرید و استفاده از کریپتو کرانسی را بدانند.

قیس محمدی آمر دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان گفت: «برنامه‌ آموزشی امروز فرصتی خوب برای محصلان ما بود تا در مورد کریپتو کرانسی و پیش بینی‌های آینده آن معلومات بیشتر حاصل کنند.» وی در ادامه افزود که در برنامه بیش از ۳۰ محصل شرکت داشتند که نشان دهنده علاقه‌مندی محصلان به موضوعات مهم است.

صمیم یک تن از محصلان برنامه اقتصاد از پوهنتون کاردان برای برگزاری این برنامه آموزشی با اشتراک مربی‌های خارجی سپاس‌گزاری کرد و بیان داشت که این برنامه وی را کمک کرد تا دانش علمی خود را در رشته اقتصاد تقویت بخشد.

در جریان این برنامه، محصلان نیز دیدگاه‌های شان را در مورد کریپتو کرانسی شریک ساخته و پرسش‌های شان را در مورد از مهمان سخنران پرسیدند.

دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان نصاب درسی جامع را برای بالا بردن مهارت‌ها و دانش محصلان را از طریق مضمون‌های اساسی، عمومی و تخصصی را ارایه می‌دهد. برنامه لیسانس در اقتصاد برای کسانی طراحی شده که علاقه‌مند هستند به عنوان تحلیل‌گر، اقتصاددان، مشاور و مدیر در وزارت‌خانه‌های دولتی و سکتور خصوصی وظیفه اجرا کنند. یادگیری عملی و محصل محور بهترین روی‌کردهای یادگیری برای اطمینان از یادگیری محصلان با کیفیت بالا هستند.

برای معلومات مزید در مورد برنامه اقتصاد: https://kardan.edu.af/dr/Academics/bsc.aspx