تفاهمنامه های همکاری میان پوهنتون کاردان و کرکت بورد به امضا رسید

تفاهمنامه های همکاری دو جانبه توسط روئین رحمانی، رییس عمومی پوهنتون کاردان و لطف الله ستانکزی، رییس اجراییه کرکت بورد افغانستان به تاریخ ۵ عقرب ۱۳۹۸ به امضا رسید.

براساس این تفاهمنامه ها، پوهنتون کاردان حقوق تهیه لباس بازیکنان تیم ملی را در مسابقات بیست آوره مقابل ویست اندیز بدست آورد، و همچنین در تفاهمنامه دوم، پوهنتون کاردان متعهد به ارایه فرصت های تحصیلی برای کارمندان کرکت بورد افغانستان شد.

بر اساس تفاهمنامه دوم، پوهنتون کاردان تعهد سپرده است، که برای کارمندان کرکت بورد در مقاطع ماستری، لیسانس و زبان انگلیسی تخفیف قابل توجه را ارایه نموده و همچنان برنامه های آموزشی کوتاه مدت را برای آنها تدویر می نماید.

رییس عمومی پوهنتون کاردان محترم روئین رحمانی از امضای تفاهمنامه های همکاری با کرکت بورد اظهار خرسندی نموده و وعده سپرد که در آینده نیز از مسابقات تیم ملی کرکت حمایت خواهد نمود.

ایشان همچنان افزودند: « برای کارمندان و بازی کنان کرکت بورد برنامه های گوناگون تحصیلی و آموزشی را در پوهنتون کاردان فراهم می نماییم.»

آقای لطف الله ستانکزی، رییس اجراییه کرکت بورد نیز از امضای تفاهمنامه های همکاری با یک نهاد علمی ابراز خوشحالی نموده گفتند: «همکاری ما با نهادهای همکارمان همیشگی خواهد بود.»

بر اساس این تفاهمنامه ها اداره کرکت بورد زمینه های کارآموزی و آموزش تخنیکی کرکت را برای محصلان پوهنتون کاردان فراهم می نماید.

قابل یادآوریست، که تیم کرکت پوهنتون کاردان از توانمندی خوبی برخوردار بوده، و چندی قبل در مسابقات میان پوهنتون های خصوصی مقام قهرمانی را کسب نمود.