انجمن داوطلبان پوهنتون کاردان اولین مرحله از کمپاین اهدای لباس های زمستانی را برگزار کردند

انجمن رضاکاران پوهنتون کاردان، با همکاری دفتر مشارکت محصلان و برگزاری برنامه ها، اولین مرحله از کمپاین اهدای پوشاک زمستانی را برای ترغیب و تشویق محصلان و کارمندان به اهدای لباس به افراد نیازمند با موفقیت آغاز کرد. جمع آوری لباس ها در هر سه شعبه پوهنتون کاردان تنظیم شده بود. یک واکنش عظیم از سوی محصلان، دیپارتمنت ها و کارمندان پوهتنون کاردان وجود داشت که صدها پارچه لباس و سایر پوشیدنی ها مانند بوت و کلاه را اهدا کردند.

به تاریخ ۲۴ جدی ۱۳۹۸، اعضای انجمن به همراه کارکنان داوطلب اقدام به توزیع بیش از 300 جوره لباس در بین نیازمندان در نقاط مختلف شهر کردند. ذینفعان این کمپاین شامل فروشنده گان خیابانی، کارگران شهرداری کابل و کودکان در کمپ های آواره شده گان بودند که برای زمستان هیچ لباس گرم و یا کمی گرم هم نداشتند.

این کارزار همچنان ادامه دارد که محصلان و کارمندان می توانند کمک های خود را در نقاط تعیین شده هر سه شعبه تحویل دهند. از آنجا که کالاهای اهدا شده به حجم قابل توجهی رسیدند، تیم داوطلبانه تصمیم گرفت اولین دور توزیع را در بین نیازمندان ترتیب دهد.

پوهنتون کاردان از زحمات کلیه اهدا کننده گان و داوطلبانی که به طور فعال در این کارزار شرکت کرده و این موفقیت را رقم زده اند ، قدردانی می کند.