هفته استقبال از محصلان جدید برگزار گردید

مرکز موفقیت محصلان پوهنتون کاردان افتخار دارد که هفته استقبال از محصلان جدید را با برنامه‌های آموزش نویسندگی اکادمیک، سمینار مهارت‌های کاریابی، معرفی انجمن‌های محصلان، آموزش اساسات زبان انگلیسی برای مقاصد اکادمیک، دیدار از پوهنتون کاردان، نهال‌شانی و رقابت‌های ورزشی دوستانه؛ از تاریخ 3 الی 10 حمل برگزار کرد.

محصلان جدید در جریان این هفته از مرکز موفقیت محصلان، دیپارتمنت‌های مربوطه، تسهیلات و امکانات پوهنتون دیدن کرده و با استادان، کارمندان و سفیران افتخاری پوهنتون کاردان آشنایی حاصل نمودند. محصلان با اشتراک در سمینار مهارت‌های کاریابی، چگونگی تهیه خلص سوانح و درخواستی برای کار را فرا گرفته و با برنامه‌های کاری و کارآموزی پوهنتون کاردان بیشتر آشنا شدند. علاوه بر این، آنان در برنامه آموزشی نویسندگی اکادمیک شرکت ورزیده و شیوه‌های درست نویسندگی علمی و تحقیقی را فراگرفتند.

پوهنتون کاردان برای اینکه محصلان جدید با روحیه عالی دروس شان را آغاز کنند، در جریان هفته استقبال از محصلان چهار رقابت ورزشی (بالینگ، فوتبال، کرکت و والیبال) را میان آنها برگزار کرد. سیزده محصل جدید که بالاترین نمرات را در امتحان کانکور اخذ کرده بودند به مرکز تفریحی استرایکرز رفته و رقابت بالینگ را به‌راه انداختند. بانو سمیرا یک تن از محصلان جدید رشته ژورنالیزم و ارتباطات پوهنتون کاردان پس از برگزاری رقابت بالینگ ضمن سپاسگزاری از مرکز موفقیت محصلان برای راه‌اندازی این برنامه، نظرش را پیرامون هفته استقبال از محصلان این‌گونه ابراز کرد: (هفته استقبال واقعا ما را کمک کرد تا با پوهنتون کاردان بیشتر آشنا شویم. ما در برنامه‌های مختلف خود را ثبت نام کردیم و امروز نیز به رقابت بالینگ پرداختیم که در کُل لذت بخش بود.)

بازی دوستانه فوتبال نیز میان محصلان جدید برگزار گردید که از جمع آنان، سه نفر موفق شدند به تیم منتخب فوتبال پوهنتون کاردان راه یابند. در ادامه این هفته نیز دو بازی کرکت و والیبال میان محصلان جدید برگزار شد که قرار است چهره‌های برتر پس از کسب عضویت در انجمن‌های ورزشی پوهنتون کاردان به تیم منتخب کرکت و والیبال این پوهنتون، راه یابند.

آقای اجمل نبی‌زاده مسوول دفتر مشارکت محصلان و برنامه‌های پوهنتون ضمن بیان اینکه هدف اساسی از برگزاری هفته استقبال آشنایی هرچه بیشتر محصلان با محیط تحصیلی جدید شان است گفت: (از امروز محصلان می‌توانند به انجمن‌های محصلان پوهنتون کاردان پیوسته و با بهره بردن از خدمات مرکز موفقیت محصلان خود را یک گام دیگر به موفقیت نزدیک سازند. ما خرسند هستیم که موفقانه هفته استقبال از محصلان را به فرجام رسانیدیم و به نمایندگی از پوهنتون کاردان مایلم برای تمامی محصلان عزیز خوش‌آمدید گفته و برای شان آغاز دوره جدید تحصیلی در زندگی شان را مبارکباد بگویم. کاردان یکجا با محصلان برای رشد فردی شان تلاش می‌کند.)

در فرجامین روز هفته استقبال از محصلان، علاقمندان برنامه آموزشی اساسات زبان انگلیسی برای مقاصد اکادمیک دروس شان را آغاز کرده و قرار است با اشتراک فعال، ضمن فراگیری آموزش‌های لازم به تاریخ 5 ثور از این برنامه پنج هفته‌ای فراغت حاصل نمایند.

پوهنتون کاردان یک بار دیگر محصلان جدید خویش را خوش‌آمدید گفته و برای شان موفقیت‌های هرچه بیشتر را در زندگی تحصیلی شان تمنا می‌نماید.