مقاله‌های محمد حلیم استاد دیپارتمنت کمپیوتر ساینس پوهنتون کاردان در ژورنال‌های معتبر بین المللی منتشر شد

مرکز توسعه پوهنتون کاردان خرسند است که از نشر دو مقاله تحقیقاتی محمد حلیم در ژورنال‌های معتبر تحقیقاتی بین المللی در سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد. اولین مقاله تحقیقاتی وی در مورد « Modeling Dynamic Spatio-Temporal Correlations for Urban Traffic Flows Prediction» در نهمین جلد IEEE Access با به‌روزرسانی اخیر در ۲۹ دلو ۱۳۹۹، نشر شد و به صورت آنلاین نیز در دسترس است.
https://ieeexplore.ieee.org/document/9345698

محمد حلیم استاد پوهنځی انجنیری و تکنالوژی پوهنتون کاردان است که در دیپارتمنت کمپیوتر ساینس تدریس می‌کند و تحقیقات مبتنی بر شواهد را در مورد موضوع‌های فن‌آوری معاصر انجام می‌‎دهد. مقاله دوم وی با عنوان « Multilabel CNN-Based Hybrid Learning Metric for Pedestrian Reidentification» در جلد سال ۲۰۲۱ سیستمهای اطلاعات موبایل هنداوی (Hindawi Mobile Information Systems) در ۱۶ حمل ۱۴۰۰ منتشر شده است و به صورت آنلاین نیز قابل دسترس است.

هنداوی (Hindawi) یکی از بزرگترین ناشران ژورنال‌های بین المللی آزاد مستقر در انگلستان است. این مجموعه دارای بیش از ۲۰۰ ژورنال علمی، فنی و پزشکی قابل ارزیابی است که دارای یک پایگاه انتشار بسیار کارآمد می‌باشد.

محمد حلیم گفت: «من پیاده سازی، مدل سازی ریاضی و نوشتن مربوط به راه حل پیشنهادی را به صورت سیستماتیک انجام داده و آن را به صورت حرفه‌ای خلاصه كرده‌ام و می‌خواهم از پوهنتون كاردان جهت ایجاد فضایی مناسب برای تحقیق سپاس‌گزاری کنم.»

پوهنتون کاردان برای آقای حلیم آرزوی موفقیت بیشتر در فعالیت‌های آینده وی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتشارات و تاثیرات تحقیقاتی بین‌المللی پوهنتون کاردان به لینک زیر مراجعه کنید:
https://bit.ly/2SpbbY1