از چهل بهترین زیر سن چهل 2019 پوهنتون کاردان تقدیر شدند

پوهنتون کاردان طی یک مراسم با شکوه از برنده گان برنامه رقابتی چهل بهترین زیر سن چهل 2019 تقدیر نمود. در این مراسم آقای روئین رحمانی، بنیانگذار و رییس عمومی، آقای میرویس نهضت، رییس اجرایی و روئسای پوهنځی‌های پوهنتون کاردان همراه با برنده ها و فامیل های شان حضور داشتند.

این چهل چهره برتر زیر سن چهل سال، با توجه به معیار تاثیر گزاری در جامعه از میان 216 تن نامزد توسط کمیته گزینش انتخاب شدند.

آقای روئین رحمانی، رییس عمومی پوهنتون کاردان در آغاز این محفل گفت: «امروز خوشحالم که در میان چهل چهره برتر زیر سن چهل2019 پوهنتون کاردان استم و فرصت آن رسیده که از زحمات و پشت کارهای شما قدردانی صورت گیرد. هدف مهم برنامه چهل بهترین ستایش و تقدیر از آنهایی است که در مدت زمان کوتاه توانسته اند دست آوردهای بزرگی را بوجود آورده اند و مدت کافی برای فعالیت های آینده خویش دارند، تا بتوانند تلاش و زحمت بیشتر را انجام داده و چهل بهترین بودنشان را به نمایش بگذارند.»

آقای رحمانی خطاب به برنده‌گان این برنامه رقابتی گفت: «شما چهل چهره برتر بهترین پوهنتون کشور هستید که این یک دست آورد بزرگ می باشد و به شما و فامیل محترم تان از صمیم قلب تبریک میگویم. اما شما مدت کافی برای خدمت دارید و بیاید اکنون تعهد نماییم که زحمت بیشتر کشیده، تلاش نموده، صادق میباشیم، در کارهای کوچک ایستاده نخواهیم شد، در افغانستان مانده و خدمت کشور خویش را می نماییم. زیرا این وطن بالای ما و شما بی نهایت حق دارد.»

این برنامه رقابتی همه ساله برای گزینش چهل چهره برتر از میان محصلان و فارغان پوهنتون کاردان برگزار می گردد و برنده‌گان این دور با توجه به معیار تاثیر گزاری در جامعه انتخاب گردیدند.

منیر عبیدی، فارغ التحصیل دیپارتمنت اداره تجارت پوهنتون کاردان میگوید: «از اینکه در میان چهل بهترین پوهنتون کاردان شامل شده ام واقعا خوشحالم هستم و بالای پوهنتون کاردان افتخار می نمایم که برای تشویق نسل جوان چنین برنامه ی مهم را راه اندازی میکند تا باعث شود که آنها در کشور خود بوده، خدمت نمایند و برای جوانان دیگر الگوی خوب باشند. این جایزه ما را برای انجام فعالیت های بیشتر ترغیب و تشویق می نماید و واقعا یک دست آورد بزرگ است.»

نیلابه لطیفی که در میان چهل بهترین سال 2019 انتخاب شده و محصل سمستر هشتم دیپارتمنت اداره تجارت پوهنتون کاردان نیز می باشد، این برنامه را یکی از بهترین برنامه های پوهنتون کاردان میداند که طی آن چهره های برتر از میان محصلان و فارغان انتخاب می شوند. از اینکه از میان محصلان و فارغان من انتخاب شده ام واقعا خوشحال استم.»

قابل یاد آوریست که پوهنتون کاردان برای اولین بار در سال 1395 برنامه چهل بهترین زیر سن چهل را راه اندازی نمود که اکنون چهارمین دور این برنامه برگزار گردید.