پوهنتون کاردان از محصلان ممتاز به صورت آنلاین تقدیر نمود

پوهنتون کاردان با درنظرداشت چالش ناشی از ویروس کرونا محفل ‌قدردانی از محصلان برتر را امروز چهارشنبه 17 ثور 1399 بصورت آنلاین برگزار نمود. در این برنامه از 72 تن محصلان ممتاز پوهنتون کاردان که در سمستر خزانی 1398 بلندترین نمرات را اخذ نمودند، با اهدای بورسیه های تحصیلی به اساس شایستگی، و تقدیرنامه تشویق گردید تا بتواند با انگیزه و اشتیاق بیشتر به راه‌ شان ادامه دهند.

این محفل با اشتراک خانم مینه رحمانی، معاون علمی پوهنتون کاردان، روئسای دیپارتمنت ها و محصلان برگزار گردید.

خانم مینه رحمانی معاون علمی پوهنتون کاردان ضمن صحبت مختصری در مورد دستآوردهای پوهنتون کاردان فرمود: « موفقیت های محصلان را که در سمستر خزانی 1398 با سعی و تلاش نمرات عالی کسب نمودید، برای شما، خانواده های شما، و تمام اعضای علمی پوهنتون کاردان تبریک عرض میکنم. پوهنتون کاردان خرسند است که با وجود چالش ها توانست با استفاده از فرصت خدمات آنلاین تحصیلی را برای محصلان ارائه نماید، ما همواره متعهد به ایستادن در برابر چالشها بوده ایم تا هیچگونه گسستی درخدماتی که برای محصلان ارائه میکنیم، ایجاد نشود».
همچنان خانم رحمانی افزود، پوهنتون کاردان افتخار دارد که از سوی نهاد تحصیلات عالی تایمز به عنوان نخستین پوهنتون از افغانستان در ردیف پوهنتون های تاثیر گزار دنیا قرار گرفته و دیپارتمنت ماستری اداره تجارت این پوهنتون نیز توانسته اعتبار اکادمیک خود را از نهاد شورای بین المللی اعتباردهی تحصیلات عالی در تجارت بدست بیاورد و این دست آورد ها را برای پوهنتون کاردان و جامعه علمی افغانستان تبریک می‌گویم.

در ادامه آقای احمد خالد حاتم رییس پوهنځی علوم اجتماعی پوهنتون کاردان خطاب به محصلان چنین بیان نمود: « این موفقیت را برای تمام محصلان تبریک می‌گویم. بدست آوردن این موفقیت نشانگر تلاش و سخت کوشی شما بوده و ما انتظار داریم که این تلاش و تعهد خود را ادامه دهید تا چالش های موجود بیماری همه گیر کووید-19 روی پیشرفت شما تأثیر نگذارد».

بانو پری یک تن از محصلان دیپارتمنت ماستری اداره تجارت پوهنتون کاردان و همچنان یکی از محصلان ممتاز، فرمود: «سپاس از پوهنتون کاردان که در چنین شرایط توانست این برنامه را برگزار نمایند، و امروز افتخار می‌کنم عضوی از خانواده‌ی پوهنتون کاردان هستم».

قابل یادآوری بوده، که پوهنتون کاردان در اخیر هر سمستر از محصلان برتر رشته های مختلف تحصیلی تقدیر نموده، برای آنها بورسیه های تحصیلی را جهت ادامه تحصیل شان اعطا می نماید. این پوهنتون، در سال 1399مبلغ 60 میلیون افغانی را در پاسخ به ویروس کرونا و با درک وضعیت اقتصادی، برای محصلان کمک مالی نموده است.