بیش از هفتاد محصل رشته اقتصاد پوهنتون کاردان از موزیم ملی افغانستان دیدن کردند

دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان به روز سه شنبه 15 عقرب سال جاری برای بیش از هفتاد محصل این دیپارتمنت زمینه یک سیر علمی را به موزیم ملی افغانستان فراهم کرد. این سیر علمی بر اساس پلان سمستروار دیپارتمنت اقتصاد تنظیم شده بود که برای محصلان زمینه بازدید از آثار قدیمی و تاریخ کهن افغانستان را فراهم کرد.

محصلان اقتصاد با رهنمایی دو تن از استادان دیپارتمنت اقتصاد از بخش‌های مختلف موزیم ملی افغانستان دیدن کردند و با دانستن تاریخ اقتصاد افغانستان در گذشته، بیشتر به اهمیت اقتصادی راه ابریشم و چگونگی اتصال آسیای جنوبی و مرکزی توسط افغانستان پی‌بردند. محصلان در جریان این سیر علمی سوالاتی را از مسوولان موزیم ملی افغانستان پیرامون رویدادهای تاریخی اقتصادی افغانستان در اداور مختلف پرسیدند تا با درک این رویدادها بهتر بتوانند از وقایع تاریخی و اقتصاد کهن افغانستان برای بررسی پلان‌های آینده بهره ببرند.

محصلان در پایان این سیر علمی ضمن سپاسگزاری از مسوولان موزیم ملی افغانستان، از این اقدام پوهنتون کاردان نیز استقبال کردند و قرار است اندوخته‌های شان را از این سیر علمی با سایر محصلان این دیپارتمنت نیز شریک بسازند.