هفته استقبال؛ فرصتی برای آشنایی محصلان جدیدالشمول با پوهنتون کاردان

مرکز موفقیت محصلان پوهنتون کاردان افتخار دارد که برنامه هفته استقبال را برای محصلان جدیدالشمول سمستر خزانی 1398 این پوهنتون برگزار نمود.

این برنامه شامل بخش های آموزش نوشتن متن های علمی، سیمینار مهارت های کاریابی، معرفت محصلان با انجمن های محصلان، آموزش زبان انگلیسی برای مقاصد علمی، دیدار از بخش های مختلف پوهنتون کاردان و مسابقات دوستانه ورزشی برای محصلان جدیدالشمول بود.

در جریان برنامه های هفته استقبال محصلان جدیدالشمول به تاریخ 30 و 31 سنبله، با بخش های پوهنتون کاردان آشنا شده و پیرامون امکانات و تسهیلات این پوهنتون در کنار معرفت با استادان، کارمندان و سفیران افتخاری پوهنتون کاردان معلومات حاصل نمودند.

در اول و دوم ماه میزان محصلان برنامه مهارت های نوسیندگی علمی را آموزش دیدند و مهارت های چگونگی نوت گرفتن در جریان درس ها و نوشتن مقاله های علمی را نیز کسب نمودند.

بعد از برنامه مهارت های نویسندگی، محصلان در زمینه مهارت های کاریابی و نوشتن خلص سوانح نیز سیمینار یکروزه را همراه با شیوه های نوشتن درخواستی برای کار سپری نمودند.

پس از اتمام برنامه های آموزشی، محصلان در جریان رقابت های ورزشی دوستانه فوتبال، والیبال و کرکت با همدیگر آشنایی بیشتر حاصل نمودند.

در جریان برنامه هفته استقبال، محصلان جدیدالشمول با پوهنتون کاردان آشنایی کامل حاصل نمودند که از مرکز موفقیت محصلان پوهنتون کاردان به خاطر تدویر این برنامه ها تشکری نموده افزودند: « در هفته استقبال ما با پوهنتون کاردان آشنا شدیم و از برنامه های آموزشی که قبلا معلومات نداشتیم آموزش های زیادی کسب کردیم و به خاطر این همه از پوهنتون کاردان بسیار زیاد تشکری میکنیم.»

اجمل نبی زاده؛ مسئول دفتر مشارکت محصلان و برنامه های پوهنتون کاردان به نمایندگی از این پوهنتون، محصلان جدیدالشمول را خوش آمدید گفته و از اختتام موفقانه برنامه های مختلف هفته استقبال برای این محصلان یاد آوری نمود. وی از اشتراک فعال و پرشور محصلان در این برنامه ها تقدیر به عمل آورد.

قابل یادآوریست، که در روز اخیر هفته استقبال محصلان برای اشتراک در برنامه پنج هفته‌ای اساسات زبان انگلیسی که در جهت تکلم، نوت گیری، تحقیقات علمی، نوشتن و یک تعداد موضوعات مهم دیگر راه اندازی میگردد، خود را ثبت نام نمودند.

هیات رهبری پوهنتون کاردان یک بار دیگر برای تمام محصلان جدیدالشمول آرزوی موفقیت نموده و حضور آنان را در این کانون تحصیلی خوش آمدید عرض می نماییم.