ارایه سیمینار علمی از سوی وزیراقتصاد ج . ا . ا پیرامون وضعیت فعلی و آینده اقتصاد کشور

محترم داکتر محمد مصطفی مستور وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی افغانستان روز یکشنبه 9 سرطان سال جاری در تالار کنفرانس های شعبه تایمنی پوهنتون کاردان پیرامون وضعیت فعلی و آینده اقتصاد کشور برای محصلان این پوهنتون سیمینار آموزشی را ارایه نمودند.

در این سیمینار دکتور سید عبدالمعز، رییس پوهنځی اقتصاد پوهنتون کاردان، اساتید و شمار زیادی از محصلان پوهنځی اقتصاد و سایر پوهنځی های این پوهنتون اشتراک ورزیده بودند.

داکتر مستور با تشریح پرزینتیشن نقاط ضعف و قوت فرایند اقتصادی کشور و آسیب شناسی فرصت ها و چالش های تاثیرگذار بر رشد اقتصادی کشور از بهبود و سیر سعودی شاخصه های اقتصاد ملی یاد آوری نمودند، و پس از پایان پرزینتیشن به تعدادی از سوال های محصلان نیز پاسخ دادند.

دکتور سید عبدالمعز، رییس پوهنځی اقتصاد پوهنتون کاردان به پاس زحمات و فعالیت های موثر جناب وزیر لوح سپاس را از سوی پوهنتون کاردان برای ایشان اهدا نمودند.

قابل یادآوریست که محترم داکتر محمد مصطفی مستور، وزیراقتصاد کشور، همراه با خانم مینه رحمانی معاون علمی پوهنتون کاردان تفاهمنامه همکاری های دو جانبه که از طرف مدیریت همکاری های استراتیژیک و روابط بین المللی این پوهنتون ترتیب گردیده بود را نیز در حاشیه این برنامه به امضا رسانیدند.

پوهنتون کاردان برای رشد و تقویت ظرفیت های علمی محصلان خویش همواره سمینار ها و ورکشاپ های آموزشی را توسط مسئولان و شخصیت های مطرح سیاسی و علمی کشور برای محصلان خویش برگزار می نماید، که نتایج و برآیند موثری را به همراه داشته است.