کارگاه آموزشی روی تجارت آنلاین در پوهنتون کاردان برگزار شد

پوهنځی اقتصاد پوهنتون کاردان در همکاری با اکادمی تجارت آنلاین در افغانستان به روز سه شنبه 25 جدی سال 1397 خورشیدی برای نزدیک به 300 محصل از برنامه‌های اقتصاد و اداره تجارت کارگاه آموزشی تجارت آنلاین را دایر کرد.

در این کارگاه محصلان ابتدا تیوری‌های مرتبط با تجارت آنلاین را فراگرفته و پس از کار عملی، آزمون تجارت آنلاین را نیز سپری کردند. آقایان هر یک صمیم عباس و عادل الکو به نمایندگی از اکادمی تجارت آنلاین در افغانستان برای محصلان پوهنتون کاردان آموزش‌های لازم را در مورد مفاد و زیان در تجارت آنلاین داده و سپس بصورت عملی آنان را رهنمایی کرد.

نزدیک به 20 محصل پس از اینکه سوالات مرتبط به تجارت آنلاین را به درستی پاسخ دادند، مستحق جایزه شناخته شدند. آقای سید عبدالمعز میرزاده رییس پوهنځی اقتصاد پوهنتون کاردان در پایان بمنظور سپاسگزاری از تیم تخنیکی اکادمی تجارت آنلاین، تقدیرنامه‌ها را برای آموزگاران این برنامه، اعطا کرد.

پوهنځی اقتصاد پوهنتون کاردان تلاش می‌نماید تا با برگزاری همچو برنامه‌ها راه‌های مفید و مؤثر سرمایه‌گذاری را به محصلان آموزش داده و آنان را آماده رقابت در بازارهای مالی ملی و بین‌المللی سازد.