تدویر برنامه معلوماتی گوگل برای محصلان دیپارتمنت کمپیوتر ساینس

برنامه معلوماتی گوگل برای محصلان سمسترهای مختلف دیپارتمنت کمپیوتر ساینس تدویر یافت. در این برنامه محصلان با گوگل، تکنالوژی گوگل و اپلیکشن های مهم به صورت عملی معلومات حاصل نمودند.

این برنامه به تاریخ 25 میزان 1398 با اشتراک 32 محصل راه اندازی گردید که اشتراک کنندگان مسایل مطرح شده در این برنامه را مهم و جالب ارزیابی نمودند.

دراین برنامه آموزشی پیرامون ماشین جستجوگر گوگل، تکنالوژی انکشافی گوگل و اپلیکشن های دیگری مانند: gmail, G sheet, google calendar و فعالیت های گوگل برای محصلان معلومات مهم ارایه گردید.

خانم مینه رحمانی، معاون علمی پوهنتون کاردان میگوید: «تدویر اینگونه برنامه ها برای رشد علمی محصلان بسیار موثر می باشد. من از تمام محصلان می خواهم، در این برنامه های آموزشی اشتراک ورزیده و سطح مهارت های خویش را انکشاف دهند.»

آقای انجنیر امیرزاده احمدزی، رییس پوهنځی انجنیری و تکنالوژی پوهنتون کاردان از محصلان خواست که در عصر حاضر مهمترین فکتور تکنالوژی بوده و برای آموزش آن تمام وقت را اختصاص دهید و از فعالیتهای روزانه خود استفاده خوبی کنید.

این برنامه بر آموزش عملی تمرکز داشت و از این رو مورد استقبال خوب محصلان قرار گرفت. آنها به گونه عملی در چند لابرتوار تکنالوژیکی تمرین نموده و در باره اپلیکشن های مهم گوگل معلومات حاصل نمودند.

محصلان ابراز امیداوری نمودند که در آینده نیز برای انکشاف مهارت های شان این چنین برنامه های مفید و موثر تدویر شود.