برنامه های آینده

روند استانبول - قلب آسیا: سمینار همکاری منطقه‌ای در سیاست خارجی افغانستان

زمان 10 October, 2020
مدت برنامه به زودی اعلام می‌شود.
مکان تالار کنفرانس شعبه تایمنی
به اشتراک بگذارید


اداره کل همکاری های منطقه‌ای DGRC وزارت امور خارجه، با همکاری پوهنتون کاردان، به روز شنبه 19 میزان 1399 سیمینار «روند استانبول - قلب آسیا: همکاری منطقه‌ای در سیاست خارجی افغانستان» را در تالار کنفرانس شعبه تایمنی برگزار می‌کند.

روند استانبول - قلب آسیا، در افغانستان برای حل مسائل منطقه‌ای با افزایش گفتگوی اقتصادی، امنیتی و سیاسی، از 11 عقرب 1390 آغاز شد. روند استانبول با توجه ویژه به حفظ صلح و ثبات در افغانستان و حل مسائل منطقه ای، همکاری بین کشورهای منطقه را در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و زیربنا ها تسریع کرد. برای ایجاد اعتماد در بین کشورهای منطقه، روند استانبول دو نوع رویکرد در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و افزایش همکاری بین کشورهای منطقه در زمینه زیربنا ها ارائه داد.

دیپارتمنت ماستری روابط بین الملل پوهنتون کاردان از محصلان علاقمند دعوت می‌کند تا در این برنامه آموزشی شرکت کنند و از کارشناسان سیاسی در زمینه امور اجتماعی - اقتصادی و سیاسی فعلی که نقشی اساسی در افغانستان و منطقه دارند، بینش عملی کسب کنند.

به عنوان بخشی از تعهد پوهنتون کاردان به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل SDG که همکاری‌های ملی و بین المللی را ارتقا می دهد، تلاش می کند تا در هر برنامه یا ابتکار آموزشی پوهنتون هدف چهارم SDG که آموزش با کیفیت که به نفع محصلان، مردم و جامعه ما است، به دست آورد.