برنامه های آینده

برنامه تقدیر از "چهل بهترین زیر سن چهل"

زمان 25 June, 2020
مدت برنامه ساعت 2:00 بعد از ظهر
مکان به زودی اعلان می‌شود
به اشتراک بگذارید


پوهنتون کاردان خرسند است که پنجمین دور برنامه تقدیر از چهل چهره برتر کاردان را تحت عنوان "چهل بهترین زیر سن چهل" برگزار می کند. تا از طریق این برنامه، محصلان و فارغ التحصیلان که ویژه گی های منحصر به فرد داشته و تاثیر گزار در جامعه اسنتد را به معرفی گیرد.

کمیته گزینش پوهنتون کاردان 40 نامزد را با توجه به معیار های چون داشتن فعالیت های علمی، خصوصیات عالی رهبری و تاثیر گزاری مثبت در جامعه انتخاب می‌نماید. سپس برای معرفی دستاوردهای این چهل چهره برتر، پوهنتون کاردان به روز پنجشنبه 5 سرطان مراسم ویژه ای را به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار می کند. نحوه برگزاری برنامه به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

پوهنتون کاردان متهعد است که از دست آورد های محصلان و فارغ التحصیلان خود در هر برهه حساس و پر چالش چون بیماری کووید-19 قدردانی کرده و به آنها انگیزه بدهد که چالش های موجود را پذیرفته و قوی تر از قبل ظاهر شوند.

همچنان در این برنامه میهمانان ویژه از وزارت محترم تحصیلات عالی، رهبری پوهنتون کاردان، اساتید، خانواده ها و دوستان چهل چهره برتر شرکت می کنند. برای دریافت جزئیات بیشتر به لینک مراجعه کنید. https://kardan.edu.af/FortyUnderforty/