برنامه های آینده

برگزاری سمینارهای آنلاین پیرامون چالش ها و فرصت های بخش آموزش و فناوری در عصر ویروس کرونا

زمان 2 May, 2020
مدت برنامه از ساعت 1:00 الی 2:30 بعد از ظهر
مکان آنلاین
به اشتراک بگذارید


دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان سلسله سمینار های آنلاین را برای محصلان که صنوف آنلاین دارند، برگزار می کند. اساتید مشهور پوهنتون های ایالات متحده امریکا، استرالیا و انگلستان جلسات آنلاین را هدایت نموده و داکتر شاکر سروری به عنوان نخستین سخنران در این سلسله، سمینارارایه خواهد کرد.

اولین سمینار با استفاده از برنامه زوم Zoom به روز شنبه 13 ثور ۱۳۹۹، ساعت۱:۰۰ بعد از ظهر تحت عنوان 'چالش ها و فرصت های آموزش و فناوری در عصر ویروس کرونا' برگزار می شود.

داکتر شاکر سروری دوکتورای خود را در رشته کامپیوتر ساینس از پوهنتون پییر و ماری کیوری در پاریس و مافوق دوکتورا را از پوهنتون کالیفورنیا بدست آورده است.
در حال حاضر داکتر سروری مدیر ارشد تحقیق و توسعه در شرکت ساینوپسیس است که نهاد مستقر در سیلیکون ویلی در زمینه طراحی خودکار الکترونیکی است.

داکتر سروری سال‌ها تجربه در بخش های تحقیق علمی و تدریس در فرانسه و ایالات متحده امریکا را دارد. همچنان تجربه زیادی در صنعت اختراعات دارد که بیش از ده ها اختراع وی در ایالات متحده امریکا به ثبت رسیده است. وی انتشارات بیشمار و سمینارهای مفید در زمینه الکترونیک نوظهور و فن آوری و طراحی خودکار را نیز داشته است.

اطلاعیه های بیشتر درباره سمینارهای آینده به موقع ارائه می شود.