برنامه های آینده

سمینار آنلاین پیرامون تأثیرات بیماری کووید-۱۹ بالای اقتصاد افغانستان و جهان

زمان 22 April, 2020
مدت برنامه از ساعت 2:00 الی 3:30 بعد از ظهر
مکان آنلاین
به اشتراک بگذارید


دیپارتمنت اقتصاد پوهنتون کاردان خرسند است که سلسله از سمینارهای آنلاین را برای محصلان این پوهنتون برگزار می کند. اساتید پوهنتون های مشهور ایالات متحده امریکا، انگلستان و استرالیا جلسات آنلاین را با موضوعات مختلف برگزار می کنند.

دکتر نعمت الله بیژن به روز چهارشنبه۳ ثور۱۳۹۹ ساعت۲:۰۰ بعد از ظهر، سمینار پیرامون تأثیرات بیماری کووید-۱۹ بالای اقتصاد افغانستان و جهان، از طریق برنامه زوم ارائه خواهد داد.

محصلان دیپارتمنت های اقتصاد، از جمله لیسانس اداره تجارتو اقتصاد و ماستری اداره تجارت می تواند در این جلسه شرکت کنند و از بینش غنی و تجربه دکتر بیژن بهره مند شوند.

دکتر نعمت الله بیژن دارای دکترای تخصصی در علوم سیاسی و روابط بین الملل و ماستری در اقتصاد توسعه از پوهنتون ملی استرالیا میباشد. وی استاد در پوهنتون ملی استرالیا وهمچنان یک عضو ارشد پژوهشی با برنامه مدیریت جهانی اقتصادی، پوهنتون آکسفورد است.

داکتر بیژن عضو کمیته های رهبری آسیای جنوبی در بخش سیاست جهانی انجمن مطالعات بین المللی (ISA) و شبکه مطالعات صلح آکسفورد (OxPeace) است. علایق تحقیق وی شامل سیاست های عمومی، توسعه بین المللی، شکنندگی ملت ها، دولت سازی و همچنین بازسازی پس از بحران است.